ساخت فصل دوم سریال Reacher تایید شد

ساخت فصل دوم سریال Reacher تایید شد

جمعه هفته گذشته بود که فصل اول سریال Reacher از شبکه آمازون پخش شد و نقدهای نسبتا متوسطی نیز از منتقدان دریافت کرد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال ریچر برای یک فصل دیگر تمدید شده است. آمازون تنها پس از ۴ روز رسما اعلام کرد که سریال Reacher برای فصل دوم تمدید شده است. این سریال اقتباسی از رمان Jack Reacher اثر لی چایلد است که داستان جک ریچر، پلیس نظامی سابق ارتش آمریکا را دنبال می‌کند که به شهر مارگریو در ایالت جورجیا سر می‌زند و به سرعت درگیر یک توطئه خشن و مرگبار می‌شود.

آمازون اعلام کرد که سریال Reacher به یکی از ۵ سریال پر بیننده‌ تاریخ این سرویس استریم در زمان شروع پخش تبدیل شده است. البته آمازون طبق معمول آمار دقیقی از میزان بینندگان این سریال اکشن را اعلام نکرده است. همچنین سریال ریچر یکی از سریال‌های آمازون به حساب می‌آید که تمامی قسمت‌های یک فصل آن در یک روز پخش شده است. آلن ریچسون، بازیگر سریال Titans نقش جک ریچر را در این سریال اکشن بازی کرده است.

 

ساخت فصل دوم سریال Reacher تایید شد

 

مالکوم گودوین، ویلا فیتزجرالد، بروس مک‌گیل، کریس وبستر، ماریا استن، مکسول جنکینز، هیو تامپسون و ویلی سی کارپنتر، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Reacher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نیک سانتورا وظیفه ساخت سریال ریچر را بر عهده دارد. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شده است و انتظار می‌رود فصل دوم سریال Reacher نیز در ۸ قسمت تولید و از شبکه آمازون پخش شود.

جنیفر سالکه، رئیس آمازون استودیو در بیانیه منتشر شده گفت: «استقبال بی‌نظیر و فوق‌العاده جهانی از سریال Reacher باعث شده است تا این سریال به یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های پرایم ویدیو در روز پخش تبدیل شود و بی‌صبرانه منتظریم تا فصل دوم سریال ریچر را برای طرفداران تولید و پخش کنیم.»

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *