ساخت قسمت جدید دزدان دریایی کارائیب با حضور شخصیت اصلی جدید

چهارشنبه 17 اردیبهشت , 1399

در سال ۲۰۱۸، گزارش ها حاکی از آن بود که دیزنی قرار است دوباره یکی از پرطرفدار ترین سری فیلم های خود یعنی قسمت جدید دزدان دریایی کارائیب را بسازد. از آن زمان طرفداران امیدوار هستند که شخصیت جذاب جک اسپارو که جانی دپ نقش آن را بازی می کرد دوباره به سینما بازگردد. اما به نظر می رسد دیگر بازی این شخصیت با بازیگری جانی دپ را شاهد نخواهیم بود.

طبق گفته خود دانیل ریچمن، استودیو در واقع در مسیر ساخت قسمت جدیدی برای این سری فیلم است، و در حال حاضر به دنبال یک زن هستند تا نقش اول را برعهده بگیرد و یک نام در صدر لیست دیزنی برای جلب دوباره ی نظر طرفداران وجود دارد و آن کارن گیلان است که در فیلم های Avengers: Endgame و Jumanji نیز به ایفای نقش پرداخته است. هنوز مشخص نیست که آیا این بازیگر گفتگوی رسمی با استودیو داشته است یا خیر، اما قطعاً استودیو دیزنی علاقه مند است این بازیگر را جذب کند.

جنجال های پیرامون فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب

نکته دیگری که می شنویم این است که استودیو برای نقش اول فیلم دزدان دریایی کارائیب زنان رنگین پوست را نیز در نظر گرفته است. شخصیت ها و جزئیات داستان تحت پوشش قرار می گیرند. اگرچه طرفداران اکنون از اینکه گیلان گزینه ی احتمالی برای جایگزینی با جانی دپ است بسیار هیجان زده شده اند، این احتمال وجود دارد که این فیلم با محوریت شخصیت Redd باشد، دزد دریایی محبوب زن که در جاذبه های پارک های دیزنی نمایش داده شده و یک شخصیت اصلی در آنجا است.

در ماه اکتبر، دیزنی، کریگ مازین و تد الیوت، که فیلم های قبلی دزدان دریایی را نوشته اند و سازندگان سریال پرمخاطب چرنوبیل هستند را تشویق کرد تا یک کارگردان جدید برای فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب انتخاب کنند. جری بروکهایمر و چاد عمان تهیه کنندگان این اثر هستند. هنوز یک کارگردان برای ساخت این فیلم انتخاب نشده است، اما دیزنی نام های مختلفی را در نظر گرفته است. بودجه این فیلم بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است و علی رغم شایعات مربوط به احتمال انتشار در دیزنی پلاس، برای اکران سینمایی ساخته می شود.

دزدان دریایی کارائیب

با اینکه کمپانی دیزنی هنوز اعلام می کند که قصد همکاری با جانی دپ را دارد، این قسمت جدید خبر از حذف همیشگی او از سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب می دهد. در سال ۲۰۱۸، مدیر والت دیزنی، شان بیلی با هالیوود ریپورتر در مورد راه اندازی مجدد این پروژه صحبت کرد و عنوان کرد:ما می خواهیم انرژی و نشاط جدیدی ایجاد کنیم. و به سوال احتمال حضور جانی دپ پاسخ نداد.

سری فیلم های Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) یکی از موفق ترین مجموعه فیلم های موجود در تمام دوران است. این سری دارای پنج فیلم است که بیش از ۴/۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی کسب کرده اند. آخرین فیلم Dead Men Say No Tales با فروش ۷۹۴.۱ میلیون دلار در سراسر جهان برای استودیو سود فراوانی را به ارمغان آورد.

منبع: thedisinsider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *