سرنخ‌هایی از سریال Stranger Things توسط نویسندگانش

سه‌شنبه 23 مهر , 1398

نویسندگان سریال Stranger Things اخیرا به برخی از فیلم‌هایی که ممکن است دارای ارجاع در فصل چهارم باشند، اشاره کرده‌اند.

اوایل همین ماه شبکه نت فلیکس گفت که سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را برای فصل چهارمش تمدید می‌کند. بعدش هم به جز یک تیزر عجیب دیگر خبری از فصل چهارم Stranger Things نبود تا اینکه نویسنده‌ها تصمیم گرفتند چند سرنخ جدید برای طرفداران رو کنند!

اگر در جریان روال سریال Stranger Things نیستید باید به شما بگوییم که در هر فصل سریال ارجاعاتی به فیلم ها و سریال های دهه ۸۰ وجود دارد. خود سریال هم اصلا رویداد‌های فیلم های کالت همین دهه را در برمی‌گیرد. برای همین حالا که سخن از ساخت سریال Stranger Things به میان آمده طرفداران دوست دارند بدانند که در این سریال قرار است به چه فیلم هایی ارجاع داده شوند.

Stranger Things

نویسندگان خوب و فعال Stranger Things یک صفحه در توییتر دارند که توسط خودشان هم اداره می‌شود. آن‌ها گفته‌اند که می‌خواهند هر جمعه ۵ فیلم را فهرست کنند و طی هفته در موردشان با مخاطبان‌شان صحبت کنند. همچنین اضافه کرده‌اند که برخی از فیلم‌هایی که می‌خواهند در موردش صحبت کنند حاوی ارجاع از فصل چهارم سریال Stranger Things است. خب روش‌شان واقعا روش خوبی برای جذب مخاطب است! چون حالا طرفداران بیشتر پیگیر پست‌ها و توییت‌های این نویسندگان می‌شوند.

اولین سری فیلمی که توسط این نویسندگان معرفی شد در برگیرنده سبک‌هایی چون ترسناک، عاشقانه، علمی تخیلی، فانتزی و کمدی بود و شامل این فیلم‌ ها می‌شد: فیلم The Peanut Butter Solution (نسخه سحرآمیز)، فیلم The Fisher King (شاه ماهیگیر)، فیلم Bill and Ted’s Bogus Journey (سفر وحشیانه بیل و تد)، فیلم You’ve Got Mail (ایمیل داری) و فیلم Ordinary People (مردم معمولی).

آنچه باعث می‌شود که طرفداران سریال Stranger Things مشتاق سرنخ‌های بیشتر باشند، سوالات بی‌جواب Stranger Things 3 است. شاید دانستن اینکه Stranger Things 4 در چه فصل و چه سالی رخ می‌دهد کمک زیادی به پیش بینی اتفاقات فیلم کند. مطمئنا خود شبکه Netflix اطلاعاتی در مورد Stranger Things 4 با مخاطبانش به اشتراک خواهد گذاشت. کافی است تا شروع مراحل تولید و مفیلم‌برداری فیلم صبر کنیم.

منبع: www.digitalspy.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *