سریالی براساس شخصیت Justice League Dark ساخته می شود

شنبه 5 تیر , 1400

جی جی آبرامز و شبکه HBO Max در حال همکاری برای ساخت سریالی جدید براساس یکی دیگر از شخصیت‌های سریال Justice League Dark هستند.

سریالی براساس شخصیت Justice League Dark ساخته می شود

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی جدید براساس شخصیت‌های دی سی برای شبکه HBO Max در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، جی جی آبرامز از بد ربات به‌عنوان تهیه‌کننده در حال همکاری با آنجلا رابینسون، نویسنده و کارگردان سریال The L Word برای ساخت سریالی براساس شخصیت مادام ایکس است. رابینسون وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Madame X را بر عهده دارد و او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نیز حضور خواهد داشت.

منابع نزدیک می‌گویند که این سریال هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و کمی زود است که اخبار رسمی در مورد آن بشنویم. علاوه‌بر سریال The L Word، رابینسون سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه‌ برخی از قسمت‌های سریال True Blood و کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Professor Marston & the Wonder Women را نیز در کارنامه خود داشته است. سریال Madame X قرار است براساس شخصیت مادام زندو که دارای قدرت‌های جادویی است، ساخته شود و گفته می‌شود او ممکن است یکی از شخصیت‌های سریال Justice League Dark نیز باشد.

مادام زندو در دنیای کمیک از قلمبرو کملوت است که او درواقع همان شخصیت نیمو در دنیای کمیک DC به‌حساب می‌آید که او در کمیک خواهر ناتنی شاه آرتور بوده است. او در ادامه با جادوی مرلین قدرت جاودانگی پیدا می‌کند. طبق گفته هالیوودریپورتر، رابینسون به‌صورت شخصی توسط آبرامز و کتی مک‌گریث، همسر وی برای سریال Madame X استخدام شده است. همچنین سریال Justice League Dark نیز در دست ساخت است که براساس شخصیت‌های آن قرار است شاهد ساخت فیلم و سریال مستقل نیز باشیم.

براساس دنیای سریال Justice League Dark که هنوز وارد مرحله تولید نشده، ریبوت سریال Constantine برای شبکه HBO Max و فیلم Zatanna در دست ساخت هستند و مادام ایکس می‌تواند یکی از این شخصیت‌های لیگ عدالت تاریک باشد که صاحب سریال مستقلش خواهد شد. بااین‌حال، اکنون اطلاعات بیشتری از سریال Madame X در دسترس نیست.

منبع: gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *