سن بازیگران Avengers: Endgame در صحنه نبرد نیویورک بصورت دیجیتالی کمتر شده بود

فیلم سینمایی Avengers: Endgame که اخیرا به نمایش در آمده است، قهرمانان جهان سینمایی مارول را به لحظات مهمی از گذشته خود باز می گرداند تا سنگ‌های بی‌نهایت را پیدا کنند و اقدامات Thanos را در حال حاضر خنثی نمایند. در یکی از مهمترین صحنه‌ها کاپیتان امریکا، مرد آهنین، هالک و مرد مورچه‌ای به سال ۲۰۱۲ بازمی‌گردند و در اوج نبرد نیویورک با شخصیت‌های قدیمی خود و هم تیمی هایشان روبرو می‌شوند.

ترنت کلاوس، از متخصصان جلوه های بصری Lola VFX استودیو، تایید کرده است که نسخه های  مربوط به سال ۲۰۱۲ شخصیت ها از طریق جلوه های دیجیتالی، جوان‌تر شده‌اند تا بیشتر شبیه گذشته خود باشند.

جلوه های ویژه در Avengers

سن شخصیت‌ها توسط جلوه‌های بصری جوان‌تر شده است.

ترنت کلاوس به ComicBook.com می‌گوید :

فاصله زمانی بین سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ فاصله زمانی بسیار کوتاهی است، بنابراین ما از تغییرات آناتومیکی بزرگ در این فاصله صحبت نمی کنیم، اما به هرحال تفاوت هایی وجود دارد. وقتی ما صحنه‌هایی را مجددا از قسمت‌های قبلی Avengers  میسازیم، مخاطب انتظار دارد بازیگران در آن صحنه دقیقا همانطور باشند که در قسمت‌های قبلی بوده‌اند، بنابراین ما باید تغییرات جزئی را ایجاد کنیم تا این اتفاق بیفتد.

برای رسیدن به این اثر، استودیوی جلوه‌های بصری عملکردهای بازیگران را اصلاح کرد تا کاراکترهای دیجیتالی را به صورت کامل خلق کند. صحنه ها فریم به فریم ویرایش شدند تا جلوه‌های بصری یکپارچه تر شوند.

“کار که ما انجام می دهیم، کپی ظاهر بازیگر نیست. ما در واقع از بازیگر زمانی استفاده می کنیم که بر روی صفحه نمایش است، بنابراین ما در واقع اصلاح عملکرد بازیگر در صحنه را انجام می‌دهیم. عملکردی که باید گذشته بازیگر را به منایش دربیاورد. ما باید هر فریم را مانند یک نقاشی به وسیله نور و سایه، و شکل و ترکیب، و چیزهایی مانند آن برای رسیدن به هدف به تصویر بکشیم.”

فیلم ابرقهرمانی Avengers: Endgame به کارگردانی جو و آنتونی روسو هم اکنون در حال اکران بر پرده سینماهای جهان است. ستارگانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند شامل رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنین، کریس ایوانز در نقش کاپیتان امریکا، مارک روفالو در نقش بروس بنر، کریس همسورث در نقش تور، اسکارلت یوهانسون در نقش بلک ویدو، جرمی رنر در نقش هاوکی، بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، پل رادو در نقش مرد مورچه‌ای، دون چادل در نقش ماشین جنگی، کارن گیلان در نقش نبولا، دانایی گوریرا در نقش Okoye و برادلی کوپر در نقش راکت هستند. همچنین در این فیلم نسب وونگ در نقش وانگ، تسا تامپسون در نقش Valkyrie و Josh Brolin در نقش Thanos به ایفای نقش پرداخته اند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *