حضور بازیگر جدید در فصل سه سریال تایتان ها

سومین رابین دنیای کمیک در فصل سوم سریال Titans حضور دارد

به نقل از اخبار فیلم و سریال ها، بزودی شاهد سومین رابین دنیای کمیک در فصل سوم سریال Titans خواهیم بود. تایتان‌ها (Titans) یک سریال آمریکایی است که در ژانر ابرقهرمانی ساخته شده و بر اساس گروه تایتان‌های نوجوان از شرکت دی‌سی کامیکس می‌باشد. توسعه دهندگان و سازندگان این مجموعه زیبا آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی هستند. در فصل سوم این سریال قرار شده تیم دریک، سومین رابین دنیای کمیک DC ایفای نقش کند و بازیگر آن نیز مشخص شده است.

به بیان دیگر قرار شده در فصل سوم سریال Titans بازیگر جدیدی به فیلم اضافه شود. یعنی شاهد حضور تیم دریک خواهیم بود که در دنیای کمیک سومین شخصیت رابین است و جی لیکورگو، بازیگر جدید و تازه کاری است که تاکنون در یک قسمت از سریال I May Destroy You بازی کرده و توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند، حال این شخص قرار است نقش تیم دریک را در فصل سوم سریال تایتان‌ها بر عهده بگیرد.

خوب است بدانید که لیکورگو قبلا در نقش اراذل و اوباش در فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز نیز حضور داشته و به خوبی این نقش را بازی کرده است. هم اکنون این فرد به دلیل بازی خوبی که از خود نشان داده، برای فصل سوم این سریال انتخاب شده است.

حضور جی لیکورگو در فصل سوم تایتان ها

معرفی شخصیت تیم دریک در سریال Titans

شخصیت تیم دریک در واقع بیانگر زندگی یک بچه خیابانی است که توانسته در سخت ترین و بدترین خیابان‌های شهر  زندگی کند و با گذران این سختی ها بزرگ شود؛ این فرد شخصی است قوی و بدون آنکه اعتقادش در مورد ابرقهرمان‌ها را از دست بدهد، به زندگی خود ادامه داده است. این فرد از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است؛ علاوه بر آن از قابلیت  و ویژگی یک کارآگاهی ذاتی با درک و فهم جزئیات بسیار بیشتر و فراتر از هم سن و سال‌های خود برخوردار می باشد. طرفداران کمیک بتمن به خوبی با او آشنا هستند که او سومین رابین دنیای کمیک است و با شوالیه تاریکی در مبارزه با جرایم و جنایت ها همکاری می‌کرد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *