طرفداران فیلم بلک پانتر به دنبال بازیگر دیگری هستند

طرفداران فیلم بلک پانتر به دنبال بازیگر دیگری هستند

طرفداران مارول پس از درگذشت «چادویک بوزمن» در حال بحث هستند که آیا بازیگر دیگری باید در دنیای سینمایی مارول نقش پلنگ سیاه را ایفا کند یا خیر. در اواخر سال گذشته، خبری منتشر شد که تمام جهان را به غم فرو برد. چادویک بوزمن بازیگر نقش پلنگ سیاه در دنیای سینمایی مارول پس از سال‌ها مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت. بوزمن از سرطان خود در محافل عمومی یاد نکرده بود و به غیر از آشنایان او هیچ فرد دیگری از این موضوع خبردار نبود و به همین علت انتشار خبر درگذشت این بازیگر ۴۳ ساله بسیار شوکه‌کننده بود.

با این حال، مهم‌ترین نقشی که بوزمن تاکنون ایفا کرده پادشاه T’Challa با نام مستعار پلنگ سیاه است و در سال آینده قرار است دنباله این فیلم تحت عنوان Wakanda Forever اکران شود. هرچند شنل پلنگ سیاه می‌تواند در آینده به فرد دیگری واگذار شود اما چنین چیزی برای نقش T’Challa امکان‌پذیر نیست. با این حال طرفداران پتیشینی ایجاد کرده‌اند تا درباره این موضوع صحبت کنند و به همین دلیل هشتگ‌های #RecastTChalla و #SaveThalla در توییتر ترند شده که ظاهرا طرفداران خواستار حضور بازیگر دیگری در این نقش هستند.

 

طرفداران فیلم بلک پانتر به دنبال بازیگر دیگری هستند

 

این پتیشن توسط «امانوئل نویزت» منتقد سینما در ماه آوریل سال جاری تنظیم شد و اکنون با ثبت ۵۰ هزار امضا به پایان رسیده است. نویزت در مصاحبه خود لس آنجلس تایمز گفت:

دلیل اینکه من این پتیشن را آغاز کردم، این بود که اگر سازندگان می‌توانند زمان و انرژی خود را صرف شخصیت‌های دیگر کنند، چرا این کار را برای این شخصیت انجام ندهند؟ T’Challa نیز مهم است.

علاوه بر این، ظاهرا دریک بوزمن برادر چادویک مایل است تا این نقش توسط شخص دیگری در MCU دنبال شود. طبق گزارش‌ها، او به TMZ اعلام کرد که برادرش از قدرت و تاثیر مثبت این شخصیت بر جهان کاملا آگاه بوده و به همین دلیل حضور او باید ادامه پیدا کند، حتی اگر چادویک در این نقش حضور نداشته باشد.

اخیرا لیست موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ از نظر مخاطبان منتشر شده بود که نام Black Panther: Wakanda Forever در بالاترین رتبه آن دیده می‌شد. با این حال باید دید مارول برای فیلم بعدی این سری که قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ اکران شود چه تصمیم دارند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *