فروش جهانی فیلم Jumanji: The Next Level تا اینجا!

سه‌شنبه 29 بهمن , 1398

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون صحبت از آمار و ارقام فروش فیلم Jumanji: The Next Level است! فیلمی که آذر ماه امسال اکران جهانی‌اش شروع شد و با اینکه نتوانست مثل جومانجی ۱ فروش داشته باشد ولی توانسته به ارقام قابل توجهی دست پیدا کند. فروش این فیلم که سومین قسمت از سری فیلم های جومانجی است در آمریکای شمالی فعلا ۳۰۰ میلیون دلار بوده است و جا دارد که بیشتر هم بشود.

سومین قسمت فیلم Jumanji چقدر فروش داشته است؟

این فیلم در ۶۳مین روز اکرانش در آمریکای شمالی به ۳۰۰ میلیون دلار فروش رسید و کارش با افتتاحیه ۶۰ میلیون دلاری در گیشه شروع شد. رقمی که باعث شد صدرنشینی انیمیشن Frozen 2 در گیشه پایان یابد. این فیلم در دیگر کشورهای جهان هم حدود ۴۸۰ میلیون دلار فروش داشته است و این رقم توانسته فیلم Jumanji: The Next Level را به ۷۷۱.۸ میلیون دلار فروش جهانی برساند.

جالب اینجاست که بودجه ساخت این فیلم کلا ۱۲۵ میلیون دلار بوده است و ذینفعان توانسته‌اند از این فیلم یک سود حسابی ببرند.

فیلم جومانجی

بازیگران و عوامل فیلم Jumanji: The Next Level

در فیلم  Jumanji 3 بازیگرانی چون دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی فیلم هم درست مثل Jumanji 2 بر عهده جیک کاساندان بوده است. البته او فیلمنامه را هم نوشته است و در این کار اسکات روزنبرک و جف پینکنر به او کمک کرده‌اند. داستان این فیلم اینطوری است که روایتگر اتفاقات بعد از Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) است. یعنی زمانی که اسپنسر دستگاه بازی را درست کرده و به بازی وارد می‌شود.۳ نوجوان دیگر هم با پدربزرگ و دوستش وارد این بازی شده‌اند و می‌خواهند اسپنسر را به دنیای واقعی برگردانند در حالیکه به سطح جدیدی از داستان می‌روند.

شما توانسته‌اید فیلم Jumanji: The Next Level را تماشا کنید؟ اگر توانستید نظرتان را در مورد داستان این فیلم از طریق بخش نظرات (بدون اینکه حاوی اسپویل باشد) بگویید!

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *