فروش فیلم مرد عنکبوتی 3 از 1.7 میلیارد دلار عبور کرد

فروش فیلم مرد عنکبوتی ۳ از ۱.۷ میلیارد دلار عبور کرد

فیلم Spider-Man: No Way Home به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سونی پیکچرز هنوز متوقف نشده است. براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون می‌دانیم که فروش جهانی این اثر به ۱.۷۴ میلیارد دلار رسید؛ درآمد معرکه‌ای که ۱.۰۰۳ میلیارد دلار آن حاصل فروش بین‌المللی (خارج از آمریکا و کانادا) است. اکنون تنها ۱۰ فیلم در تاریخ سینما وجود دارند که فروش بین‌المللی آن‌ها به بیشتر از یک میلیارد دلار رسید. تازه فیلم Spider-Man: No Way Home با نقش‌آفرینی ویلم دفو، آلفرد مولینا، جیمی فاکس و بندیکت کامبربچ بدون اکران در چین توانست به این درآمد بین‌المللی فوق‌العاده دست پیدا کند.

اکنون در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان، این ساخته‌ی سونی و مارول با خیال راحت در رتبه‌ی ۶ جا خوش کرده است. طی آخرهفته‌ی اخیر، مرد عنکبوتی ۳ با بازی تام هالند و زندیا توانست درآمد بین‌المللی خود را ۲۱.۱ میلیون دلار افزایش دهد. دوام فیلم در سینماهای جهان قابل‌توجه به نظر می‌رسد و مردم کشورهایی همچون عربستان سعودی، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک و استرالیا همچنان در حال استقبال از فیلم ابرقهرمانی مورد بحث هستند.

فروش فیلم مرد عنکبوتی 3 از 1.7 میلیارد دلار عبور کرد

 

آیا به‌روزرسانی آمار درخشان فیلم Spider-Man: No Way Home همین‌جا به پایان می‌رسد؟ خیر. زیرا این اثر جان واتس توانست مجموع فروش خود در بریتانیا را به ۱۲۰.۱ میلیون دلار برساند؛ فروشی بیشتر از هر فیلم ابرقهرمانی دیگر. در حقیقت تا به امروز فیلم Spider-Man: No Way Home در ۱۹ کشور دنیا تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ شده است؛ از آرژانتین تا انگلیس. واضح است که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بیشترین فروش خود را در ایالات متحده آمریکا داشت.

بریتانیا با ۱۲۰.۱ میلیون دلار، مکزیک با ۷۴.۴ میلیون دلار، کره با ۶۱.۵ میلیون دلار، فرانسه با ۶۱.۲ میلیون دلار، استرالیا با ۵۵.۲ میلیون دلار، برزیل با ۵۳.۸ میلیون دلار، روسیه با ۴۶ میلیون دلار، آلمان با ۴۵.۱ میلیون دلار، هند با ۳۶.۲ میلیون دلار و ژاپن با ۲۹.۷ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در این بین براساس گزارش‌های قبلی می‌دانیم که فیلم Spider-Man: No Way Home احتمالا با اختلاف پرسودترین اثر سینمایی اکران‌شده توسط سونی تا امروز است؛ یک موفقیت مالی بسیار بزرگ برای این شرکت که گویا همچنان بزرگ‌تر می‌شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *