فصل دوم سریال ویچر یکی از پرتماشاگرترین سریال تاریخ نتفلیکس شد

فصل دوم سریال ویچر یکی از پرتماشاگرترین سریال تاریخ نتفلیکس شد

این روزها همه از دیدن فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) با بازی فوق‌العاده هنری کویل در نقش گرالت ریویایی لذت می‌برند. این سریال آنقدر عملکرد خوبی داشته که علاوه بر تحسین منتقدان توانسته به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس تاکنون تبدیل شود.

طبق اخبار جدید، فصل دوم سریال ویچر با رسیدن به قسمت هشتم و پایانی رکورد جدیدی ثبت کرده و در میان پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی زبان نتفلیکس قرار گرفته است. لیست آمار بینندگان به اولین ماه پس از انتشار می‌پر‌دازد. طی این مدت این سریال موفق شده به بیش از ۴۶۲ میلیون ساعت بیننده در سرویس نتفلیکس برسد که با گذشتن از سریال‌هایی Stranger و You به این آمار خیره‌کننده دست یافته است.

با وجود رفع مشکلات نسخه اصلی مانند روایت داستان در این فصل، جالب است بدانید که آمار بینندگان فصل اول سریال The Witcher با ۵۴۱ میلیون ساعت بیش‌ از فصل جدید بوده است. در حال حاضر سریال کره‌ای Squid Game با بیش از ۱.۶ میلیارد ساعت بیننده در ۲۸ روز اول انتشار از پیشتازان نتفلیکس است. اما از آنجایی که این سریال غیر انگلیسی زبان است در عمل جزو آمار به حساب نمی‌آید و اکنون فصل دوم سریال ویچر جایگاه برتر را در لیست ده‌گانه حفظ کرده است.

 

فصل دوم سریال ویچر یکی از پرتماشاگرترین سریال تاریخ نتفلیکس شد

 

فصل جدید جان تازه‌ای به بازی ویچر ۳ داد و تعداد بازیکنان آن در استیم تقریبا دو برابر شده است. ظاهرا طرفداران دنیای فانتزی به سرعت اپیزودهای سریال را به پایان رسانده و تصمیم‌ گرفتند سفر خود را با بازگشت به بازی RPG محبوب طولانی‌تر کنند. اما به نظر می‌رسد هم مخاطبان و هم منتقدان با توجه به نمرات بالایی که به این فصل داده‌اند از داستان آن با حضور شخصیت‌های گرالت، ینفر و سیری فوق‌العاده لذت برده‌اند.

به دنبال این موفقیت بزرگ، فصل سوم The Witcher نیز در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و با توجه به صحبت‌های لورن اشمیت هیسریچ، شورانر این سریال، ممکن است تا فصل پنجم ادامه پیدا کند تا رویدادهای همه رمان‌های اصلی آندژی ساپکوفسکی را پوشش دهد. در همین حال، یک سریال محدود اسپین آف جدید در مورد اولین ویچر در حال پخش است.

این سریال The Witcher: Blood Origin نام دارد که داستانی جدید با شخصیت‌های کاملا جدید است و وقایع ۱۲۰۰ سال قبل از داستان گرالت را روایت می‌کند. مینی‌سریال جدید شش قسمتی اواخر امسال در کنار یک ریمستر نسل بعدی The Witcher 3 منتشر می‌شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *