اولین تصویر از فصل دوم سریال batwoman منتشر شد

یکشنبه 6 مهر , 1399

با انتشار تصویری جدید از پشت صحنه‌ی سریال batwoman طرفداران با بازیگر جدید این سریال آشنا شدند. طبق تصاویر ظاهرا جاویشیا لزلی در نقش زن خفاشی ظاهر خواهد شد.

پس از فصل اول این سریال، بازیگر نقش batwoman استعفا داد و به همین دلیل بسیاری از کاربران و طرفداران منتظر کنسل شدن این سریال بودند. اما شبکه CW تصمیمات جدید گرفت و تصمیم گرفت تا با تغییراتی در روند داستانی، بازیگر جدیدی نیز برای ادامه‌ی این سریال انتخاب کند.

بازیگر جدید نقش زن خفاشی با به اشتراک گذاشتن تصویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل دوم سریال، برای بینندگان نوشت: شهر گاتهام، مراقب باش! من لباس خود را پوشیده‌ام و آماده شروع کار هستم. فعلا منتظر باشید تا رایان وایلدر به صورت کامل نشان دهد که چگونه جلوه‌ای خاص از زن خفاشی را تقدیم همه می‌کند.

در تصویر منتشر شده جاویشیا لزلی در لباس ضد گلوله‌ای که قبلا بر تن بروس وین بوده است، مشاهده می‌شود.

فصل دوم سریال batwoman

سریال بت‌وومن، مخالفان و منتقدان بسیاری دارد و برخی از هوادران خیلی از این سریال راضی نیستند و به قولی با شخصیت آن نمی‌توانند ارتباط برقرار کنند. اما با این حال برخی دیگر نیز به این سریال بسیار علاقه دارند و از طرفداران پروپاقرص Batwoman هستند.

جاویشیا لزلی، بازیگر جدید نقش بت‌وومن، گفته است که در فصل دوم شاهد ساخت لباس مخصوص هستیم که این باعث شده تا برخی از کاربران کنجکاو آن شوند و منتظر رونمایی از لباس جدید باشند.

پخش فصل دوم سریال batwoman که به دلیل ویروس کرونا با مشکلاتی رو به رو شده بود، از ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که شخصیت batwoman به زودی در کراس‌اورهای تلویزیونی به شخصیت‌های دیگر دیسی همچون سوپرمن و لوییس می‌پیوندد.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *