شبکه Netflix خبر از ساخت فصل دوم Punisher داد

ظاهرا شخصیت کمیکی “فرانک کستل” واسه ترکوندن چند تا آدم قلچماق دیگه برمیگرده !!

شبکه “Netflix” به طور رسمی اعلام کرد فصل دوم سریال “Punisher” ساخته خواهد شد . هرچند که هنوز تاریخ دقیقی از پخش فصل دوم سریال توسط این اعلام نشده است .

فصل اول این سریال در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) امسال توسط “Netflix” پخش شد که برخلاف یا بهتر است بگوییم نسبت به بقیه سریال های دنیای “Marvel” ساخته شده توسط “Netflix” دارای فصل اول فوق العاده ای بود و نظر مخاطبان و طرفداران این کمیک را به خوبی برآورده کرد.

نقش “فرانک کستل” در این سریال را “جان برنتال” که پیش از این با بازی در نقش “شین” در سریال پرطرفدار “Walking Dead” با او آشنایی داشتیم به تصویر کشیده است و همچنین بازیگرانی چون “ابون ماس” ، ” بن بارز” و “امبر رز” او را در ایفای نقش این سریال همراهی کرده اند

شبکه “Netflix” تنها اعلام کرده است که فصل دوم سریال را خواهد ساخت اما هنوز بازیگران احتمالی و همینطور نقش مقابل “فرانک” یا همان شخصیت منفی داستان در فصل دوم مشخص نیست.

با توجه به اینکه معمولا سریالهای ساخت “Netflix” درباره شخصیت های قهرمانی و ابر قهرمانی به خصوص از نوع مارولی، با وجود پتانسیل بسیار بالا از لحاظ داستانی خروجی مورد تایید مخاطبان را ندارند ، امیدواریم سریال “پانیشر” حالا که توانسته نظر طرفداران خودش را جلب کند در فصل دوم و احتمالا فصل های بعدی دچار افول نشود یاحداقل روند رو به رشد خودش را تا چند فصل ادامه دهد.

سیاست “Netflix” در نحوه انتشار سریال های خود به صورت یکجا امری قابل ستایش است اما برای سریال هایی از قبیل “پانیشر” به همان اندازه که میتواند به جذب مخاطب کمک کند ممکن است به همان مقدار نیز باعث ریزش مخاطب شود ، این موضوع ربط به نحوه روایت و داستان سرایی در قسمت های اولیه سریال دارد که تا چه اندازه بیینده را مجاب میکند تا قسمت های بعدی پیش رو را تماشا کند.

روندی که از این سریال در فصل اول دیدیم شروعی آرام (تقریبا تا اواسط فصل) و پایانی طوفانی بود ، باید دید سیاست سازندگان سریال برای فصل دوم نیز به همین شکل خواهد بود یا رویه خود را تغییر خواهند داد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *