فصل چهارم سریال Solar Opposites ساخته می شود

چهارشنبه 2 تیر , 1400

شبکه هولو از تمدید زودهنگام سریال Solar Opposites برای فصل چهارم خبر داده است. فصل سوم سریال مخالفان خورشیدی قرار است سال آینده پخش شود.

فصل چهارم سریال Solar Opposites ساخته می شود

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو دوباره از تمدید زودهنگام سریال Solar Opposites برای یک فصل دیگر خبر داده است. سرویس استریم Hulu که به دیزنی تعلق دارد، اعلام کرد سریال مخالفان خورشیدی برای فصل چهارم تمدید شده است. این در حالی است که به‌تازگی فصل دوم این سریال انیمیشنی بزرگسالانه پخش شده و فصل سوم آن قرار نیست زودتر از سال آینده پخش شود. جاستین رویلند، یکی از خالقان سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، به‌همراه مایک مک‌ماهان وظیفه ساخت سریال Solar Opposites را بر عهده دارند.

در ابتدا شبکه هولو دستور ساخت ۱۶ قسمت از سریال Solar Opposites را صادر کرده بود که این ۱۶ قسمت در قالب دو فصل هشت قسمتی تولید و پخش شدند. پیش از انتشار فصل دوم، هولو از تمدید زودهنگام انیمیشن مخالفان خورشیدی برای فصل سوم خبر داد که برخلاف دو فصل اول، فصل سوم این انیمیشن قرار است در ۱۲ قسمت تولید و پخش شود. طبق آمار منتشر شده، انیمیشن Solar Opposites محبوب‌ترین برنامه کمدی اورجینال Hulu تا به امروز بوده است.

همچنین فصل چهارم انیمیشن Solar Opposites نیز قرار است در ۱۲ قسمت تولید شود که قابل انتظار است شاهد پخش آن در سال ۲۰۲۳ از شبکه هولو باشیم. جاستین رویلند در نقش کوروو، توماس میدلتیچ در نقش تری، شان جیامبرونی در نقش یامی‌لاک، ماری مک در نقش جسی، سگان مک‌ماهان در نقش پیوپا، اندی دالی در نقش تیم و کریستینا هندریکس در نقش چری، از جمله صداپیشگانی هستند که در سریال Solar Opposites حضور دارند که قابل انتظار است شاهد بازگشت آن‌ها در فصل سوم و چهارم نیز باشیم.

علاوه‌بر سریال Solar Opposites، هولو دارای سریال‌های انیمیشنی دیگری چون سریال Crossing Swords و سریال MODOK به‌همراه سریال‌هایی چون سریال Hit Monkey و سریال Koala Man که قرار است در آینده پخش شوند، نیز است. همچنین انیمیشن Family Guy از پر بیننده‌ترین برنامه‌های دیگر هولو است که تمامی قسمت‌های آن در هولو قابل تماشا است. فصل سوم سریال Solar Opposites قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه هولو پخش شود.

منبع: hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *