فوتیج Avengers: Endgame نشان می‌دهد از زمان Infinity War چقدر گذشته است

Avengers

یکی از رمز و رازهایی که در فیلم جدید Avengers یعنی Endgame وجود دارد، مربوط به مقدار زمانی است که از وقایع فیلم پیشین آن یعنی Avengers: Infinity War گذشته است. طرفداران فیلم‌های فوتیج استودیوی مارول را که در تریلرهای فیلم Avengers: Endgame وجود دارند، بررسی کرده اند. بررسی آنها به امید پیدا کردن یک سرنخ بوده است که نشان دهد اعضای باقی مانده از قدرتمندترین قهرمانان زمین چقدر بعد از شکست خود توسط Thanos اقدام به آخرین جنگ (Endgame) میکنند. در این زمان تقریبا نیمی از زندگی در جهان نابود شده است.

خبر خوش برای طرفداران دنیای مارول اینکه احتمالا پاسخ سوالات خود در مورد بحث داغ زمان در فیلم Endgame را در فوتیج جدید این فیلم که برای رسانه‌ها منتشر شده است، خواهیم یافت.

مرد آهنین ۲۲ روز در فضا رها شده است

اعضای منتخب مطبوعات و رسانه‌ها قادر به ضبط ده دقیقه از فوتیج فیلم Endgame بودند. این ده دقیقه از جایی نشان داده میشود که تونی استارک (مرد آهنی) در فضای خارج از کشتی محافظان کهکشان (Benatar) ، تنهاست. این بخش شبیه به صحنه ای است که در اولین تریلر Endgame وجود داشت. اما این بار، زمانی که تونی پیام خود را برای Pepper Potts ثبت می کند، نشان داده می‌شود که او و Nebula به مدت ۲۲ روز در فضا رها شده‌اند.

Avengers

۲۲ روز بعد جنگ بی‌نهایت

اعتقاد بر این است که صحنه تنها ماندن تونی در فضا، صحنه آغازین فلیم Endgame است، به این معنی که فیلم زمان کوتاهی پس از جنگ بی نهایت (قسمت قبل Avengers) شروع خواهد شد. از آنجا که نخستین تریلر Endgame  نشان داد که تنها یک روز از اکسیژن تونی استارک باقی مانده و او از چهار روز قبل ذخیره غذا و آب را تمام کرده، این ۲۲ روز احتمالا برای مرد آهنی به سختی گذشته است. احتمالا آنچه که برای مخاطبان جالب خواهد بود این است که در آن ۲۲ روز چه اتفاق‌هایی برای انتقام جویان بر روی زمین افتاده است. باید منتظر باشیم و ببینیم کارگردانان Avengers چه اتفاقاتی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند.

فیلم Avengers: Endgame از سری فیلم‌های ابرقهرمانی مارول به کارگردانی آنتونی و جو روسو در تاریخ ۲۶ آپریل اکران خواهد شد. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند شامل  رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو، کریس هومسورث، اسکارلت یوهانسون، جرمی رنر، دن چیدن، پل رود، بری لارسون، کارنگ گیلان، دانایی گوریرا، بنیاد وانگ، جان فاورو و برادلی کوپر، با همراهی Gwyneth Paltrow  و Josh Brolin. خواهند بود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *