فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher شبکه نتفلیکس آغاز شد

شنبه 25 مرداد , 1399

فصل دوم سریال The Withcer شبکه نتفلیکس که قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شود، اکنون دوباره وارد فاز فیلمبرداری شده است.

فیلمبرداری فصل دوم سریال the withcer

فصل اول سریال ویچر در سال ۲۰۱۹ با بازی هنری کویل در دسترس قرار گرفت که نظر مثبت منتقدان و طرفداران را به همراه داشت. سازندگان این سریال انتشار فصل دوم این مجموعه محبوب را سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته بودند و وارد فاز فیلمبرداری شده بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری این مجموعه متوقف شد.

 حال طبق اخبار و تصاویر منتشر شده توسط طرفدارها و خود عوامل سازنده سریال ویچر، نشان می‌دهد که آن‌ها زودتر از تاریخ اعلام شده سراغ فیلم‌برداری فصل دوم این سریال رفته اند.

شاید بتوان سریال The Witcher (ویچر) را یکی از محبوب‌ترین سریال‌های استریم محور نتفلیکس دانست. سازندگان ویچر و خود نتفلیکس با توجه به پیشرفت دیزنی پلاس و آمازون پرایم که هر روز در حال پیشرفت و تبدیل شدن به رقبای بزرگ‌تری هستند، تاخیر در فیلمبرداری این سریال را جایز ندانستند و تصمیم گرفتند با صرف هزینه بیشتر و امکانات پر خرج‌‎تر برای حفظ سلامتی حداکثری همگان، فیلمبردای این مجموعه محبوب را ادامه دهند.

با اینکه محل فیلمبردای سریال محبوب The Witcher (ویچر) تحت هیچ گونه فشار قانونی برای تعطیل شدن نبود اما عوامل و سازندگان سریال وچیر تصمیم گرفتند که برای حفظ سلامت بازیگران و سازندگان روند فیلم‌برداری این مجموعه را متوقف کنند. البته ناگفته نماند در اوایل شیوع ویروس کرونا، یکی از بازیگرهای این سریال یعنی کریستوفر هیویو به بیماری کرونا مبتلا شد و عملا سریال The Witcher لقب اولین اثر بزرگی را دریافت کرد که باید پروسه ساخت آن به حالت تعلیق درمی‌آمد.

همچنین سازندگان سریال ویچر اعلام کرده‌اند که هیچ گونه عجله‌ای برای ساخت فصل دوم این مجموعه نخواهند کرد زیرا همواره کیفیت برای آن‌ها در اولویت است و هدف آن‌ها این است که از کیفیت فیلم کاسته نشود.

البته لازم به ذکر است روند فیلم‌برداری فصل دوم به مراتب آسان‌تر است زیرا در این فصل هر شخصیت وارد دنیا و فضای خود شده است و دیگر لازم نیست چند خط داستان در چند نقطه فیلمبرداری شود.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *