فیلم فورتنایت بزودی ساخته می شود

فیلم فورتنایت بزودی ساخته می شود

باتوجه‌به آن که شرکت Epic Games می‌خواهد بخش تولیدهای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی خود را راه‌اندازی کند. اپیک گیمز طی سال‌های اخیر تبدیل به یک شرکت ثروتمند و عظیم در دنیای بازی‌های ویدیویی شده است و انواع‌واقسام افراد معروف و شخصیت‌های شناخته‌شده را به فورتنایت آورد. بازی Fortnite روی پلتفرم‌های مختلف به میلیون‌ها کاربر رسید و درآمدزایی بسیار زیادی برای Epic Games دارد. به همین دلیل اپیک گیمز امنیت مالی لازم برای آغاز پروژه‌های پرخرجی همچون اپیک گیمز استور را پیدا کرد که تازه از چند سال بعد به سوددهی مستقیم برای شرکت می‌رسند.

سه عضو سابق و بالامقام شرکت لوکاس‌فیلم اکنون به اپیک گیمز پیوسته‌اند. گزارش اختصاصی رسانه معتبر The Information می‌گوید که از همین حالا گفت‌وگوهای داخلی راجع به فیلم فورتنایت آغاز شده‌اند. از آن‌جایی که تا سال‌ها احتمالا شاهد هیچ محصولی از اپیک گیمز روی اپل استور نخواهیم بود، قطعا شرکت می‌خواهد درآمد خود را با روش‌های دیگر افزایش بدهد. همچنین باتوجه‌به جدیت Epic Games در به وجود آوردن سیستم تولید آثار سینمایی و تلویزیونی واضح به‌نظر می‌رسد که تلاش شرکت برای ارائه‌ی این محتواها به مخاطب قرار نیست صرفا به ساخت یک فیلم برای فورتنایت خلاصه شود.

 

فیلم فورتنایت بزودی ساخته می شود

 

تازه نباید فراموش کرد که فورتنایت نشان داد توانایی امضای قراردادهای مختلف برای آوردن هر کاراکتری به جهان خود را دارد. پس شاید در آثار سینمایی و تلویزیونی خود هم با هزینه‌ی فراوان از سوی اپیک گیمز بتواند کراس‌اور با مجموعه‌های معروف و محبوب داشته باشد. در آخر باید دید که کدام استودیو هالیوودی با اپیک گیمز برای تولید و پخش آثاری همچون فیلم فورتنایت همکاری خواهد کرد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *