فیلم مورتال کمبت و موفقیت در فروش

سه‌شنبه 7 اردیبهشت , 1400

فیلم Mortal Kombat توانست با فروش ۲۲.۵ میلیون دلاری خود از انیمه Demon Slayer پیشی بگیرد و به صدر جدول باکس آفیس برسد.

فیلم مورتال کمبت و موفقیت در فروش

به گزارش Box Office Mojo، فیلم Mortal Kombat بعد از Godzilla vs. Kong دومین فیلم پرفروش در هفته اول اکران از زمان آغاز پاندمی کووید-۱۹ بوده است. اما این هفته، Mortal Kombat و Demon Slayer هر دو توانستند در آمریکا از Godzilla vs. Kong پیشی بگیرند تا موفقیت‌آمیزترین دوران سینما را از زمان آغاز پاندمی کروناویروس رقم بزنند.

Mortal Kombat در باکس آفیس بین‌المللی هم ۲۷.۶ میلیون دلار به دست آورد تا مجموع فروش جهانی‌اش را به ۵۰.۱ میلیون دلار برساند. پس از مورتال کامبت هم انیمه Demon Slayer را داریم که به طرز سورپرایزکننده‌ای یک موفقیت عظیم بوده است. این فیلم با فروشی ۴۰۷.۷ میلیون دلاری در سراسر دنیا هم اکنون به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ ژاپن تبدیل شده است.

در رتبه سوم Godzilla vs. Kong را داریم که در هفته چهارم خود ۴.۲ میلیون دلار فروش داشت و حالا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از سراسر دنیا به دست آورده است. در رتبه چهارم فیلم اکشن جدید باب اودنکرک یعنی Nobody با ۱.۹ میلیون دلار در هفته پنجمش قرار گرفته و حالا فروشش به ۳۸.۲ میلیون دلار رسیده است. انیمیشن جدید دیزنی یعنی Raya and the Last Dragon هم با ۱.۷ میلیون دلار فروش در هفته هشتم خود و رسیدن به ۱۱۱.۹ میلیون دلار فروش جهانی در رتبه پنجم قرار گرفت.

Mortal Kombat به کارگردانی سایمون مک‌کویید و با حضور بازیگرانی همچون جو تسلیم، جسیکا مک‌نامی و لوئیس تن جمعه گذشته اکران خود را آغاز و نمراتی متوسط رو به پایین دریافت کرد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *