فیلم های مرد عنکبوتی در دیزنی پلاس پخش می شود

جمعه 3 اردیبهشت , 1400

ماه گذشته سونی و نتفلیکس به قراردادی دست پیدا کردند که براساس آن، تمامی فیلم‌های سونی که در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شوند، پس از پایان اکران و عرضه در شبکه خانگی به‌صورت انحصاری برای یک مدت خاص از نتفلیکس پخش خواهند شد.

فیلم های مرد عنکبوتی در دیزنی پلاس پخش می شود

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی با شرکت دیگری نیز به توافقی تقریبا مشابه با نتفلیکس دست پیدا کرده است. حال سونی پیکچرز و والت دیزنی به توافقی دست پیدا کرده‌اند که براساس آن زمانی‌که قرارداد پخش فیلم‌های سونی پیکچرز روی نتفلیکس به پایان می‌رسد، این فیلم‌ها برای یک مدت مشخص به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران سرویس استیم دیزنی پلاس یا هولو قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب با توافق جدید دیزنی و سونی، سرانجام کاربران دیزنی پلاس می‌توانند فیلم‌های آینده مرد عنکبوتی را روی سرویس استریم دیزنی پلاس تماشا کنند که در حال حاضر شاهد اضافه شدن تمامی فیلم‌های X-Men و Fantastic Four هستیم.

قرارداد دیزنی با سونی طی سال‌‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ را پوشش خواهد داد که هر فیلمی که زمان پخشش در نتفلیکس به پایان برسد، علاوه‌بر سرویس‌های استریم دیزنی ازطریق شبکه FX، شبکه ABC و دیگر شبکه‌های کابلی دیزنی نیز پخش خواهند شد. لازم به توضیح است که این قرارداد تنها شامل کاربران آمریکایی دیزنی می‌شود. البته فیلم‌های سونی صرفا شامل آثار مرد عنکبوتی نمی‌شوند و مجموعه‌های محبوبی مثل فیلم Jumanji، انیمیشن Hotel Transylvania و فیلم Bad Boys از دیگر مجموعه‌های محبوب سونی هستند که برای دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.

لازم به توضیح است که هولو می‌تواند از ماه آینده به فیلم‌های قدیمی‌تر سونی دسترسی داشته باشد که این بند قرارداد متفاوت از بخش‌های دیگر آن است. سونی نیز از همکاری با دیزنی و ارائه‌ فیلم‌های خود به کاربران سرویس‌های استریم این شرکت هیجان زده است و این قرارداد را بخشی مهم و کلیدی از استراتژی سونی برای ارائه فیلم‌های خود به طیف گسترده و وسیعی از کاربران می‌داند.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *