فیلم Avengers: Endgame هیچ نقشی در تغییر فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ندارد

دوشنبه 25 آذر , 1398

اخیرا یک جلسه پرسش و پاسخ در ارتباط با فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان) برگزار شده که در آن جیمز گان به سوالات مربوط به این فیلم پاسخ داده است. چرا جیمز گان؟ مگر او از کارگردانی این فیلم اخراج نشده بود؟

جیمز گان کسی است که دو قسمت از فیلم های نگهبانان کهکشان را کارگردانی کرده بود ولی وقتی نوبت به کارگردانی قسمت سوم رسید والت دیزنی گفت که نمی‌خواهد او Guardians of the Galaxy Vol 3 را هم کارگردانی کند. بعدش هم کار ساخت این فیلم تا زمان پیدا کردن یک کارگردان جدید متوقف شد. ماه‌ها گذشت و هیچ خبری هم از کارگردان جدید نشد. تا اینکه والت دیزنی خبر از استخدام مجدد جیمز گان برای کارگردانی Guardians of the Galaxy Vol 3 داد!

حالا هم جلسه پرسش و پاسخ برای این فیلم برگزار شده طرفداران مشتاق دانستن چیزهای بیشتری هستند. مثلا اینکه آیا فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان‌بازی) قرار است روی فیلمنامه Guardians of the Galaxy Vol. 3 تاثیر خاصی بگذارد؟ چون اتفاقاتی که برای گروه نگهبانان کهکشان در فیلم  Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers: Endgame افتاد نشاندهنده این بود که رویدادهای‌شان با فیلم نگهبانان کهکشان مرتبط است.

فیلم Avengers: Endgame

با توجه به این که اطلاعات خیلی کمی از این فیلم در دسترس است جواب جیمز گان به این پرسش می‌توان بسیار به ما کمک کند! در جریان جلسه پرسش و پاسخی که برگزار شد جیمز گان تایید کرد که فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تا زمان اکران بارها ویرایش خواهد شد چون او اصلا روشش برای کار همین است! و این موضوع هم هیچ ربطی به فیلم Avengers: Endgame  ندارد. جیمز گان گفته که حتی تا قبل از اکران شدن این فیلم از اتفاقاتش باخبر بوده و فیلم‌نامه اصلی را با توجه به حوادث دو قسمت آخر Avengers  و قبل از اکران شدن این دو قسمت نوشته است. او گفته:

فیلمنامه فیلم تغییر خواهد کرد؛ اصلا فیلمنامه‌های من مدام تغییر می‌کنند تا زمانی که فیلمبرداری فیلم را شروع کنم. اما هیچ چیزی هم قرار نیست براساس فیلم Endgame تغییر کند؛ چون من قبل از نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians 3 از فیلمنامه و اتفاقات این فیلم خبر داشتم.

جیمز گان این روزها سرش با کارگردانی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) گرم است. جوخه انتحاری دارد مراحل فیلمبرداری‌اش را می‌گذراند و بعد از آن جیمز گان باز به دنیای مارول برمی‌گردد. اولین قسمت فیلم Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۱۴ اکران شد. دومین قسمتش هم در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌ها رفت. اما معلوم نیست که قسمت سوم Guardians of the Galaxy کی اکران بشود. فقط می‌دانیم که احتمالا فیلمبرداری این فیلم از اواخر سال ۲۰۲۰ شروع می‌شود. به جز این چیزهایی که گفتیم خوب است بدانید که جیمز گان قبلا تایید کرده که حوادث فیلم Guardians of the Galaxy 3 قرار است در دوره‌ای پس از فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) رخ بدهد.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *