فیلیپا سو یکی از بازیگران سریال Shining Girls شد

شنبه 2 مرداد , 1400

فیلیپا سو، ستاره موزیکال “همیلتون”، در کنار الیزابت ماس ​​در سریال تلویزیونی “Shining Girls” از شبکه اپل‌ تی‌وی پلاس ایفای نقش خواهد کرد.

فیلیپا سو یکی از بازیگران سریال Shining Girls شد

این بازیگر که برای اجرای درخشان خود در موزیکال “همیلتون”، نامزد دریافت جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده، در این سریال نقش زنی باهوش و با اعتماد به نفس به نام جین-سوک را ایفا می‌کند که در یک بخش تحقیقاتی در آسمان‌نمای ادلرکار می‌کند. سو علاوه بر بازی در این مجموعه در سریال محدود “دوپسیک” از شبکه هولو نیز ظاهر خواهد شد.

سریال “Shining Girls” بر اساس رمان پرفروشی به همین نام از لورن بیوکیس در حال ساخت است​​، این مجموعه در دوران رکود بزرگ رخ می‌دهد و داستان زندگی یک فرد بی‌خانمان به نام هارپر کورتیس را روایت می‌کند که کلید خانه‌ای را در شهر شیکاگو پیدا می کند که دری را به دوره‌های زمانی مختلف باز می‌کند، اما او برای سفر باید زنان باهوش جوانی را که به “دختران درخشان” معروفند بکشد. هارپر پس از تعقیب قربانیان خود در دوره‌های مختلف زمانی، در سال ۱۹۸۹ یا یکی از قربانیان خود به نام کربی مازراچی ملاقات می‌کند اما موفق نمی‌شود او را بکشد، کربی که حالا جان سالم به در برده برای گرفتن انتقام شروع به تعقیب هارپر می‌کند.

برنده جایزه امی و گلدن گلوب؛ الیزابت ماس در نقش کربی، جیمی بل (راکتمن) در نقش هارپر و واگنر مورا (نارکوس) در نقش دن از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سیلکا لوئیس نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارد. الیزابت ماس ماس، لیندزی مک‌مانوس همراه با لئوناردو دی کاپریو و جنیفر دیویدسون از استودیو آپیان تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *