ماجراهای تن تن و ترجمه آن به زبان بنگالی

“ماجراهای تن تن” به زودی به صورت دیجیتالی به زبان بنگالی در دسترس قرار می گیرد

تن تن یک مجموعه زیبا تلویزیونی است که شخصیت اصلی آن فردی به اسم تن تن است که در ماجراهای تن تن می توانید او را مشاهده کنید. در واقع تن تن شخصیت خیالی و اصلی گزارشگر، ماجراجو، مسافر و قهرمان این مجموعه داستانی می باشد که توسط کارتونیست بلژیکی هرج (Herge’s) نوشته شده است. اهمیت این شخصیت کارتونی به حدی است که افراد زیادی به دنبال خرید فیگور تن تن هستند.

از سال ۱۹۷۵ تاکنون، تن تن در قلب خوانندگان بنگالی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. همچنین اولین باری بود که تن تن به زبان هندی منتشر شد و ارتباط طولانی باعث شده است که هرج (Herge’s) با داشتن چندین نسل از طرفداران اختصاصی، یک موضوع خانوادگی در بین خوانندگان بنگالی در سراسر جهان ایجاد کند. اولین ترجمه های تن تن در سال ۱۹۷۵، در یک مجله کودکان از گروه ABP، به نام آنانداملا منتشر شد. طی چند دهه بعد، ۲۳ آلبوم Tintin ابتدا در آنانداملا سریال سازی شده و سپس توسط Ananda Publishers Pvt به صورت جداگانه منتشر شده است. هرج شخصاً درگیر پروسه حقوق چاپ تن تن به زبان بنگالی بود و در طول زندگی خود با گروه ABP ارتباط نزدیک داشت. گفته می شود که قسمت عمده ای از نامه های هواداران وی در آن زمان متشکل از جوانان بنگالی بود.

مجموعه زیبا تلویزیونی تن تن

ترجمه های بنگالی که توسط آناندا منتشر شده است، قادر به تلفیق ذکاوت درخشان و روحیه ماجراجویانه نسخه اصلی با جذابیت و جذابیت مشخص بنگالی هستند. گزارشگر جوان بلژیک و دوستان و دشمنان مختلف او همانند مردم عادی صحبت می کردند، بدون اینکه جذابیت جهانی خود را از دست بدهند. شاید به همین دلیل است که تا به امروز، ماجراهای تن تن همچنان مورد علاقه کودکان و بزرگتران بنگالی است.

در طول سال ۲۰۲۱، مولینسارت هر کتاب از این مجموعه را به زبان بنگالی در برنامه ماجراهای تن تن در دسترس قرار می دهد. در همین حال، Ananda Publishers Pvt. Ltd 23 کتاب الکترونیکی را تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ در برنامه ناشران آناندا در دسترس قرار می دهد و ترجمه بنگالی Tintin et l’Alph-Art (تن تن و آلف آرت) تا پایان امسال به زبان بنگالی منتشر می شود. شما عزیزان در صورت تمایل می توانید فیگور تن تن را از بخش فروشگاه وب سایت ما خریداری خریداری کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *