منتظر فیلم «جوکر» با تهیه کنندگی «مارتین اسکورسیزی» باشید

جدیدا مقامات استودیوی فیلم سازی «برادران وارنر» اخبار مهمی را منتشر نمودند. بنا به اخبار پایگاه اطلاع رسانی «ددلاین» این استودیو به همراه شرکت فیلم سازی «DC» در حال انجام مراحل مقدماتی ساخت فیلمی جدید با محوریت شخصیت «جوکر» می باشند. اخبار این فیلم به همینجا ختم نمی شود.
کارگردان دو فیلم «The Hangover» و «War Dogs» یعنی «تاد فیلیپس» قرار شده تا به همراه «مارتین اسکورسیزی» متن فیلمنامه ای که «اسکات سیلور» تهیه می کند را کارگردانی نمایند. اسکورسیزی تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

این فیلم که هنوز نام مشخصی ندارد قرار شده تا شروعی بر یک ماجراجویی جدید در دنیای «دی سی» باشد و اخبار حاکی از آن است که بازیگران متفاوتی به ایفای نقش شخصیت «جوکر» خواهند پرداخت. داستان این شخصیت طبق اخبار موجود با آن چه تاکنون در سینما به تصویر کشیده شده متفاوت خواهد بود و این بدان معناست که «جرد لتو» گزینه ی اصلی برای ایفای نقش در این فیلم نخواهد بود. این بازیگر قرار شده تا در اسپین آفی از فیلم «جوخه ی انتحار» که پیرامون شخصیت «هارلی کویین» ساخته می شود حضور داشته باشد.

اخبار مهیج پیرامون این شخصیت دوست داشتنی همچنان ادامه دارند. در ادامه ی گفته های عوامل ذیربط با این مسئله ذکر شده که این فیلم قرار نیست صرفاً اثری مفرح و اکشن باشد، بلکه قرار شده درامی جنایی که در دهه ی ۸۰ میلادی و در شهر «گاتهام» اتفاق می افتد را شاهد باشیم. دهه ی هشتاد میلادی حال و هوایی است که «مارتین اسکورسیزی» بسیاری از فیلم های معروف خود را در آن دوران ساخته است.

داستان های مصور «دی سی» تاکنون دستمایه ی ساخت بسیاری از فیلم و سریال های حوزه ی رسانه های بصری بوده اند. شخصیت «جوکر» به لطف ایفای نقش ماندگار «هیث لجر» در عنوان «شوالیه ی تاریکی» که کارگردانی اش را «نولان» انجام داده بود، یکی از بهترین شخصیت های منفی و دوست داشتنی دنیای سینمایی محسوب می شود.

باید منتظر ماند و دید که این بار «مارتین اسکورسیزی» چه چیزی برای مان به ارمغان می آورد. اسکورسیزی که در ۷۴ سالگی خود به سر می برد گویا قصد بازنشستگی از دنیای سینما را ندارد. او پس از ساخت فیلم «سکوت» در سال گذشته، بار دیگر به ژانر مورد علاقه ی خود یعنی «جنایی/درام» بازگشته و در حال حاضر فیلم «مرد ایرلندی» را آماده ی اکران سینمایی می کند.
فیلمی که با حضور «رابرت دنیرو»، «جو پشی» و «آل پاچینو» تقریباً تمام معیار های لازم برای جاودانه شدن در تاریخ سینما را دارد. دنیای ابر قهرمانان و افسانه هایی چون «جوکر و بتمن» برای این کارگردان اتفاقی تازه تلقی می شود.
او که تقریباً تمام آثار خود را با درون مایه ای جدی و اجتماعی ساخته، این بار به سراغ ژانر فانتزی می رود و باید منتظر باشیم و ببینیم که این فیلم با تهیه کنندگی وی چه مسیری را برای رسیدن به موفقیت طی می کند.
در صورت انتشار اخبار بیشتر با شما عزیزان خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *