نام فیلم بعدی الخاندرو گونسالس ایناریتو مشخص شد

نام فیلم بعدی الخاندرو گونسالس ایناریتو مشخص شد

اسفند گذشته بود که مشخص شد الخاندرو گونسالس ایناریتو، کارگردان برنده جایزه اسکار در حال ساخت فیلم جدید خود است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. این فیلم کمدی درام قرار است Bardo (or False Chronicle of a Handful of Truths) نام داشته باشد که ددلاین از منابع خود شنیده که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم به‌تازگی در مکزیکو سیتی به پایان رسیده است.

ایناریتو که پیش از این برای فیلم Birdman سه جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال و یک جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم The Revenant را دریافت کرده بود، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Bardo را بر عهده داشته است. همچنین نیکلاس گیاکوبونه که پیش از این با ایناریتو در نوشتن فیلمنامه فیلم Biutiful، فیلم Birdman و فیلم The Revenant همکاری کرده بود، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی بازگشته است که از این فیلم به‌عنوان یک فیلم کمدی نوستالژیک با یک ماجراجویی حماسی توصیف شده است.

فیلم Bardo قرار است داستان یک روزنامه‌نگار و مستندساز مشهور مکزیکی را دنبال کند که به کشور خود باز می‌گردد تا با هویت، روابط خانوادگی و خاطراتش و همچنین واقعیت گذشته و جدید کشورش مواجه شود. فیلم جدید ایناریتو قرار است یک فیلم اسپانیایی زبان باشد که دانیل خیمنس کاچو با سابقه بازی در فیلم Zama، نقش اصلی فیلم Bardo را بر عهده دارد. گریسلدا سیسیلیانی و گرانتام کلمن دیگر بازیگران اصلی فیلم باردو هستند.

علاو‌ه‌براین، داریوش خنجی، فیلمبردار ایرانی-فرانسوی با سابقه حضور به‌عنوان فیلمبردار فیلم Se7en و فیلم Uncut Gems نیز در نقش فیلمبردار در فیلم Bardo حضور داشته است. فیلم باردو قرار است اولین فیلم ایناریتو پس از ۲۰ سال و فیلم Amores Perros باشد که در کشور مکزیک و با زبان اسپانیایی تولید شده است.

منبع: ددلاین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *