نام فیلم جدید کارگردان Get Out مشخص شد

جمعه 1 مرداد , 1400

جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out و فیلم Us با انتشار یک پوستر رسما از نام فیلم ترسناک جدید خود رونمایی کرد. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود.

نام فیلم جدید کارگردان Get Out مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از نام فیلم ترسناک جدید جردن پیل، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده و فیلم Us (ما)، رسما رونمایی شد. جردن پیل با انتشار یک پوستر اعلام کرد که نام فیلم جدید او قرار است Nope باشد و در تابستان سال ۲۰۲۲ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم ترسناک جدید جردن پیل که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد، در دسترس نیست، اما استیون ین، دنیل کالویا و کیکه پالمر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Nope حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. پیل بیشتر برای کارگردانی فیلم Get Out شناخته می‌شود که اولین فیلمی بود که وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشت و این فیلم توانست ۱۷۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند و این در حالی بود که بودجه ساخت آن تنها ۵ میلیون دلار بوده است.

همچنین فیلم Us در سال ۲۰۱۹ موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. ماه مهر ۹۸ بود که جردن پیل قراردادی ۵ ساله با یونیورسال برای ساخت دو فیلم دیگر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار امضا کرد که فیلم Nope قرار است اولین فیلم این همکاری باشد و فیلم دوم در آینده تولید و اکران خواهد شد. همچنین این فیلم قرار است دومین همکاری مشترک پیل با دنیل کالویا باشد که پیش از این در فیلم Get Out با یکدیگر همکاری کرده بودند.

فیلم Nope قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌براین، پیل در همکاری دیگرش با یونیورسال به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در فیلم Candyman نیز حضور داشته است که این فیلم ترسناک به کارگردانی نیا دکاستا قرار است در تاریخ ۲۷ آگست (۵ شهریور) اکران شود.

منبع: THR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *