جرد لتو ظاهرا نام قسمت جدید فیلم Tron را فاش کرده است

پنج‌شنبه 23 مرداد , 1399

طبق یک توییت پاک شده ، به نظر می‌رسد جرد لتو پیش از اعلام رسمی نام فیلم Tron را فاش کرده باشد.

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام در طی یک خبر رسمی قسمت جدید فیلم Tron صاحب یک کارگردان شد. گراث دیویس کارگردان آثاری همجون Lion و Mary Magdalence وظیفه کارگردانی این قسمت جدید Tron  را به عهده دارد. همچنین جرد لتو که از سال ۲۰۱۷ در این پروژه فعالیت می‌کند، در قسمت سوم فیلم Tron نیز نقش اصلی را بر عهده دارد. همچنین جسی ویگتاو نیز وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را برعهده دارد.

اولین قسمت از فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ با بازی جفت بریجز منتشر شد که جف برنامه نویس و متخصص بازی‌های ویدیویی بود که ناگهان به درون فوق العاده یک بازی می‌رود. پس از این فیلم، در سال ۲۰۱۰ فیلم Tron:Legacy منتشر شد که در این فیلم جفت بریچز حضور داشت اما نقش اصلی بر عهده گرت هدلند و الیویا وایلد بود.

حال به نظر می‌رسد در طی یک توییت از سوی جرد لتو، نام قسمت جدید فیلم Tron فاش شده است.

پس از اینکه مشخص شد دیویس وظیفه کارگردانی فیلم Tron 3  را بر عهده گرفته است، جرد لتو در طی یک توییت در صفحه شخصی خود حضور خود در این فیلم را تایید کرد. در ادامه او از تلاش سخت گروه برای ساختن این فیلم سخن گفته بود. اما او خیلی زود توییت اول خود را پاک کرد و توییت دیگری را منتشر ساخت.

اما یکی از کاربران عکسی را از توییت اول جرد لتو گرفته و منتشر کرده است. در این توییت به Tron: Ares که احتمالا نام قسمت سوم مجموعه ترون است اشاره شده است.

قسمت جدید فیلم Tron

با این حال، هنوز هم مشخص نیست که Tron: Ares نام نهایی فیلم است یا در حال حاضر به عنوان نامی آزمایشی انتخاب شده و در ادامه نام دیگری برای آن انتخاب می‌شود. اما با توجه به اینکه جرد لتو نقش شخصیتی به نام آرس را در فیلم Tron 3 به عهده دارد شاید خیلی هم دور از ذهن نباشد که این نام برای این فیلم انتخاب شود.

در هر حال باید منتظر اخبار رسمی از سوی منابع معتبر و والت دیزنی باشیم. همچنین مدتی پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه دیزنی در حالت ساخت یک سریال برای دیزنی پلاس است که خیلی زود این خبر تکذیب شد و ساخت سریال به کلی متوقف شد.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

بیشتر بخوانید: گارت دیویس وظیفه کارگردانی فیلم Trone 3 را برعهده گرفت

منبع: pinkvilla

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *