نظر بازیگر سریال Game of Thrones در مورد فصل آخر: فیلمنامه این فصل شبیه یک جوک بود!

هشدار

مقاله زیر شامل اسپویلرهایی از قسمت آخر سریال Game of Thrones، با نام “تخت آهنین(The Iron Throne)” است که روز یکشنبه (۱۹ می ۲۰۱۹) از شبکه HBO پخش شد.

ایساک همپستد رایت (Isaac Hempstead-Wright) بازیگر نقش برن استارک در سریال Game of Thrones می‌گوید: “زمانی که دست اندرکاران سریال، نقش برن استارک را برای من توضیح دادند و مشخص شده در آخر داستان تخت آهنین به برن استارک خواهد رسید، این اتفاق از نظر من شبیه یک جوک بود”.

در آخرین قسمت سریال بازی تاج و تخت، پس از مرگ دنریس تارگرین و زندانی شدن جان اسنو، تیریون لنیستر یک پیشنهاد فی البداهه اما منحصر را به همه بزرگان سراسر قلمرو وستروس می‌دهد. پیشنهاد او رسیدن تاج و تخت به برن استارک است! لردها به اتفاق آرا، برن فلج را برای پادشاهی انتخاب می کنند تا قلمرو را حفظ کند و وستروس را در صلح و اتحاد نگه دارد.

برن استارک پادشاه میشود

ایساک همپستد از فیلمنامه قسمت آخر شوکه می‌شود!

ایساک همپستد به مجله Entertainment Weekly می‌گوید: “وقتی به قسمت آخر فیلنامه رسیدم و متوجه شدم برن پادشاه می‌شود، مجبور شدم بلند شوم و در اتاق راه بروم. در ابتدا من واقعا تصور می کردم که این فیلمنامه یک شوخی است و کارگردانان فیلم (دیوید بنوف و دن وایس) نمایشنامه‌های منحصر بفردی برای هر شخصیت فرستاده‌اند و در هر فیلم‌نامه تاج و تخت را به آن شخصیت می‌دهند. از آنها پرسیدم: بچه‌ها این فیلنامه واقعا فیلم‌نامه اصلی است؟”

با این حال ایساک اعتراف کرد که این یک پایان “تلخ و شیرین” است، و او درک می کند که بسیاری از طرفداران سریال ترجیح می‌دادند شخص دیگری که واقعا مستحق تخت آهنین باشد به قدرت برسد. کسی مانند جان اسنو یا دنریس تارگرین. برن استارک در جریان این فصل شخصیتی بود که شانس بسیار کمی برای گرفتن تخت آهنین داشت و شاهد بودیم که او چطور جان اسنو را در برابر ملکه و عشق خود قرار داد و باعث شد دنریس تارگرین سرنگون شود.

پایان game of thrones

پایان تلخ و شیرین سریال بازی تاج و تخت

وی افزود: “همه خوشحال نخواهند بود. بسیار سخت است که یک سریال با این میزان از محبوبیت بدون حذف کردن بعضی از شخصیت‌ها خاتمه یابد. به نظر من این اتفاق برای بسیاری از مردم غیر قابل پیش‌بینی بود و این همان چیزی است که می تواند ما را در مورد این سریال امیدوار کند. با این پایان بسیاری از مردم عصبانی خواهند شد و قلب‌های زیادی هم به سبب این پایان بندی ‌می‌شکند. اما این پایان تلخ و شیرین دقیقا همان چیزی است که [نویسنده] جرج RR مارتین در نظر داشت؛ یک پایان مناسب برای این داستان حماسی. “

فصل ۸ بازی تاج و تخت، فصل نهایی این سریال بود و در ۱۹ می ۲۰۱۹ به پایان رسید. این فصل شش قسمت داشت اما این شش قسمت با زمان طولانی‌تری نسبت به قسمت‌های فصل‌های قبل اجرا شدند. ستاره‌های شبکه HBO از جمله پیتر دینکلای در نقش تیوریون لنیستر، نیکولای کستر والداو در نقش جیمی لنیستر، لینا هیدی در نقش سرسی لنیستر، امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین، سوفی ترنر در نقش سانسا استارک، میسی ویلیامز در نقش آریا استارک و کیت هارینگتون در نقش جان اسنو، در این سریال ایفای نقش کردند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *