اظهارنظر کیت هرینگتون در مورد نقش جان اسنو در نبرد وینترفل

در حالی که طرفداران سریال جذاب تاج و تخت از تاریکی بیش از حد در بخشِ هیجان انگیز نبرد وینترفل شکایت دارند، ستاره سریال Game of Thrones یعنی کیت هرینگتون در مورد نقش جان‌اسنو در قسمت سوم فصل جدید ناراضی است.

کیت هرینگتون به مجله Entertainment Weekly گفته است:

“سوار اژدها بودن کمی ناامیدم کرده بود چون نمیتوانستم در صحنه نبرد حضور داشته باشم. سوار بر اژدها بودن خیره کننده و جذاب است، اما من می خواستم به شخصیت جان اسنو نزدیک‌تر باشم و بر روی زمین بمانم. واقعیت این است که جان اسنو می‌تواند با یک اژدها پرواز کند اما این بدین معنی نیست که جای او در آسمان است. جان اسنو یک جنگجو و شمشیر زن است و جایگاه واقعی او در میدان جنگ است. اما در کل قسمت اخیر خیره کننده‌ بود. “

با این حال، کیت هرینگتون به شدت منتظر قسمت چهارم فصل نهایی است. قسمتی که در آن بازماندگان نبرد Winterfell در حالی که عزاداران کسانی هستند که آنها را در مبارزه علیه پادشاه شب و وایت واکرها از دست داده اند، یک پیروزی بزرگ را جشن می گیرند.

کیت هرینگتون جان اسنو

کیت هرینگتون از قسمت چهارم سریال می‌گوید

کیت هرینگتون می‌گوید:

“یکی از قسمت‌های مورد علاقه من قسمت چهارم است زیرا شخصیت ها هر آنچه را که ظاهرا نیاز دارند دریافت می کنند.” او ادامه می‌دهد: “جهان در حال حاضر امن است. آنها جشن می گیرند و از دوستان از دست رفته خود خداحافظی میکنند. اما زمانی که به عنوان یک مخاطب که می خواهید داستان را ببینید، این اتفاقات تنها بخشی از قسمت چهارم هستند، اتفاق دیگری می افتد. این اتفاق جالبی خواهد بود زیرا فکر می کنم شخصیت‌ها نیز از این اتفاق آگاه هستند. این اتفاق پیچیده و ناراحت کننده خواهد بود و ماجرا خیلی شکسپیرگونه است. “

فصل هشتم سریال Game of Thrones یکشنبه ها ساعت ۹ شب به وقت محلی (ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران) و از شبکه HBO پخش می‌شود. ستارگان اصلی این سریال پیتر دینکلای در نقش تریون لنیستر، نیکولای کستر والدو در نقش جیمی لنیستر، لنا هدی در نقش سرسی لنیستر، امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین، سوفی ترنر در نقش سانسا استارک، میسی ویلیامز در نقش آریا استارک و کیت هارینگتون در نقش جان اسنو هستند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *