نوا میلز در میان بازیگران سریال The Falcon and The Winter Soldier

دوشنبه 7 بهمن , 1398

بله یک بازیگر دیگر به سریال The Falcon and The Winter Soldier پیوست: نوا میلز که قبلا در سریال The Enemy Within بازی کرده است.

حضور بازیگر جدید نوا میلز در سریال The Falcon and the Winter Soldier

سایت ددلاین در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون از حضور یک بازیگر جدید (نوا میلز) در سریال The Falcon and the Winter Soldier خبر داد و گفت که این بازیگر برای بازی در این سریال با مارول استودیو به توافق رسیده است. اگرچه هنوز هیچ اطلاعی از نقشی که نوا میلز قرار است در این سریال دنیای مارول بازی کند در دست نیست ولی همچنان که فیلم‌برداری این سریال دارد پیش می‌رود بالاخره اطلاعاتی از این موضوع فاش خواهد شد.

نوا میلز

بازیگران سریال The Falcon and the Winter Soldier

در سریال The Falcon and the Winter Soldier بازیگران دیگری مثل سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا و دزموند چیام هم بازی می‌کنند. فیلمنامه این سریال را هم قرار است دریک کولستاد انجام بدهد. او قبلا فیلمنامه هر سه قسمت فیلم جان ویک (John Wick) را نوشته است. کارگردانی این فیلم هیجان انگیز دنیای مارول هم با کاری اسکاگلند است. کسی که قبلا کارگردانی بعضی از قسمت‌‌های سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) را انجام داده و الان باید هر ۶ قسمت سریال فالکون و وینتر سولجر را کارگردانی کند.

نوا میلز هم جوانی است که قبلا در حرفه مدلینگ مشغول به کار بوده و بعد از در سریال دشمن درون (The Enemy Within) و سریال شجاع (The Brave) توانست بازی قابل قبولی ارائه بدهد. حالا باید دید که در این سریال سطح بالا می‌تواند خودی نشان بدهد یا نه.

به جز سریال The Falcon and the Winter Soldier سریال‌های دیگری هم هستند که قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس (Disney Plus) پخش شوند. مثلا سریال WandaVision (واندا ویژن) سریال Moon Knight (شوالیه ماه)، انیمیشن What if? (چه میشد اگر؟)، سریال Loki (لوکی)، سریال Ms. Marvel (خانم مارول)، سریال Hawkeye (هاوک آی) و سریال She Hulk (شی هالک) از دیگر کارهای مارول هستند که طرفداران برای دیدن‌شان لحظه‌شماری می‌کنند.

حالا سریال The Falcon and the Winter Soldier کی پخش خواهد شد؟ اینطور که از اخبار سینما و تلویزیون برمی‌آید این سریال در ماه آگوست ۲۰۲۰ (تاریخی که در مرداد یا شهریور ۱۳۹۹ می‌افتد) پخش خواهد شد. باید دید که این شخصیت U.S. Agent (مامور آمریکا) که قرار است برای اول در این سریال دیده شود چطور شخصیت مارولی است و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد!

منبع: deadline.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *