نوشته شدن فصل دوم فیلمنامه سریال Taboo

نوشته شدن فصل دوم فیلمنامه سریال Taboo

استیون نایت یکی از خالقان سریال Taboo سرانجام درباره فصل دوم سریال توضیحات بیشتری ارائه کرد و به نظر می‌رسد بیشتر داستان آن نوشته شده است. سریال Taboo که سال ۲۰۱۷ از شبکه BBC پخش شد، توسط استیون نایت، تام هاردی و پدرش چیپس هاردی ساخته شده است. همچنین از زمان تمدید شدن سریال که نقش اصلی آن توسط تام هاردی ایفا می‌شود، چهار سال می‌گذرد و تاکنون اخبار بسیار کمی درباره ادامه داستان منتشر شده است.

نایت در مصاحبه خود با Collider تایید کرد که شش قسمت از فصل دوم که ۸ قسمت دارد نوشته شده است. او همچنین به شوخی اشاره کرد که در حال تلاش هستند تا بتوانند تام هاردی را به روی صحنه فیلمبرداری برگردانند. در واقع منظور او این بود که هاردی در حال حاضر برنامه‌های بسیار زیادی دارد و در ادامه پیش‌بینی کرد که فیلمبرداری‌های اولیه در «اوایل سال ۲۰۲۳» آغاز خواهد شد.

داستان سریال Taboo در سال ۱۸۱۴ رخ می‌دهد و ماجرای جیمز دلینی (تام هاردی) را دنبال می‌کند که از یک دوره ۱۲ ساله در آفریقا به همراه چندین الماس به لندن برمی‌گردد و قصد دارد با قاتل پدر خود و دستگاه های دولتی مبارزه کند.

 

نوشته شدن فصل دوم فیلمنامه سریال Taboo

 

در اوایل سال جاری، هاردی از ایده‌های خود برای فصل دوم Taboo صحبت کرد و به Esquire گفت:

فصل دوم Taboo واقعا برای من مهم است و به فکر کردن زیادی نیاز دارد، زیرا واقعا از فصل اول لذت بردم و می‌خواهم فصل دوم رضایت بخش باشد. او در آن زمان عنوان کرده بود که در حال بررسی ایده‌ها هستند و داستان می‌تواند خطی، ادامه‌دار یا به گذشته لندن مربوط شود. هرچند در آن زمان به نظر می‌رسید به داستان اصلی فصل دوم دست پیدا نکرده باشند، اما اکنون با وجود مصاحبه نایت، به نظر می‌رسد آن‌ها در حال کار روی پایان‌بندی فصل هستند.

هاردی اخیرا در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور پیدا کرده است. با این وجود نسبت به فیلم قبلی، استقبال چندان خوبی از Venom 2 و بازگشت تام هاردی به نقش ادی براک نشده است و نمرات فیلم چندان درخشان نیست. گرچه عملکرد آن در باکس آفیس عالی بوده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *