نویسنده جدید فیلم جنگ ستارگان مشخص شد

یکشنبه 6 تیر , 1400

سرانجام نویسنده‌ای که قرار است فیلمنامه فیلم Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز را بنویسد، مشخص و معرفی شده است.

نویسنده جدید فیلم جنگ ستارگان مشخص شد

آذر سال گذشته بود که والت دیزنی و لوکاس فیلم ساخت فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان با نام Rogue Squadron را تایید و اعلام کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده این فیلم مشخص شده است. متیو رابینسون که پیش از این به ریکی جرویز در نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم The Invention of Lying کمک کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Rogue Squadron را بر عهده گرفته است. پتی جنکینز، کارگردان هر دو قسمت فیلم Wonder Woman وظیفه کارگردانی فیلم جدید Star Wars را بر عهده دارد.

جنکینز در زمان معرفی فیلم Rogue Squadron در توییتر گفته بود که پدر او خلبان جنگنده بوده این موضوع را به‌عنوان منبع الهام پروژه استفاده خواهد کرد. جنکینز در ادامه وعده داد که او قرار است بهترین فیلم تاریخ با محوریت خلبان جنگنده را تولید کند. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از داستان فیلم منتشر نشده و در آن زمان نویسنده فیلم مشخص و معرفی نشده بود. لوکاس‌فیلم امیدوار است که در پاییز امسال فیلم Star Wars: Rogue Squadron وارد مراحل پیش از تولید شود.

همچنین آن‌ها امیدوار هستند تا فیلم Rogue Squadron در سال ۲۰۲۲ جلوی دوربین برود تا فیلم در سال ۲۰۲۳ اکران شود. پس از پایان سه‌گانه جدید اسکای‌واکر با اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ و همچنین عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Solo: A Star Wars Story در سال ۲۰۱۸، شاهد ساخت و اکران فیلم جدیدی از دنیای جنگ ستارگان نبودیم. اکنون شاهد تولد دوباره دنیای جنگ ستارگان با سریال The Mandalorian هستیم که این سریال موفق به دریافت جایزه امی شده است.

فیلم Star Wars: Rogue Squadron که اولین فیلم دنیای جنگ ستارگان پس از فیلم The Rise of Skywalker است، برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. رابینسون طی این سال‌ها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Dora and the Lost City of Gold و فیلم Love and Monsters را بر عهده داشته است و او همچنین قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Live Die Repeat and Repeat و فیلم Little Shop of Horrors را نیز بر عهده داشته باشد.

منبع: hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *