نویسنده و شورآنر سریال Green Lantern مشخص شد

دوشنبه 21 مهر , 1399

سث گراهام اسمیت نویسنده مجموعه The lego Batman پس از توافق با شبکه HBO Max به عنوان نویسنده و شورآنر مجموعه Green Lantern انتخاب شد.

نویسنده سریال Green lantern

آبان گذشته خبری مبنی بر ساخت سریال Green lantern توسط گرگ برلانتی منتشر شد و تا امروز اطلاعات دیگری از این سریال منتشر نشده بود. حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده دنیای سینما، نویسنده و شورآنر این مجموعه مورد انتظار DC مشخص شده است.

طبق اخبار منتشر شده سث گراهام اسمیت نویسنده فیلمنامه فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام به عنوان شورآنر در این فیلم حضور دارد. همچنین در کنار مارک گوگنهایم به عنوان نویسنده این مجموعه انتخاب شده است.

سریال Green lantern قرار است یک سریال درام در قالب ۱۰ قسمت یک ساعته باشد و از شبکه HBO Max پخش شود و اتفاقات این سریال قرار است در طول چندین دهه جریان داشته باشد. همچنین برادران وارنر نیز به تولید این سریال کمک خواهند کرد و در ساخت آن مشارکت می‌کنند. نکته جالب اینجاست که برلانتی، گوگنهایم و جف هانز در فیلم Green lantern که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده بود نیز حضور داشتند و این فیلم با یک شکست بسیار بزرگ رو به رو شد و طرفداران از این فیلم استقبال نکردند. همچنین منتقدین نیز نسبت به این سریال نظر مثبتی نداشتند.

داستان سریال Green lantern چیست؟

همانطور که گفته شد اتفاقات این سریال قرار است در طول چندین دهه جریان داشته باشد. این سریال دارای یک خط داستانی در فضا است که تمرکز آن بر روی شخصیت سینسترو خواهد بود. سینسترو یک شخصیت منفی و شرور است که به دلیل سو استفاده از قدرت خود از سپاه گرین لنترن اخراج شده بود.

همچنین شخصیت‌هایی چون گادی گاردنر، جسیکا کروز، باز و آلن اسکات نیز قرار است مرکز توجه در خط داستانی این سریال باشند. در حال حاضر اطاعات دیگری از این سریال در دسترس نیست و باید منتظر اخبار دیگر باشیم.

برخی منابع نیز می‌گویند سریال گرین لنترن قرار است پرهزینه‌ترین فیلمی باشد که برلانتی تاکنون به عنوان تهیه کننده در آن حضور داشته است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *