نویسنده سریال Mad Men فیلمنامه سریال Hawkeye را می‌نویسد.

جاناتان ایگلا کسی است که فیلمنامه سریال Mad Men را نوشته است. او قرار است از تهیه‌کنندگان و نویسندگان سریال Hawkeye هم باشد و شاید شورانر این سریال هم بشود. سریالی که جرمی رنر از بازیگران درخشانش است.

امسال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ساخت سریال Hawkeye (هاوک آی) توسط مارول استودیو رسما تایید شد و مارول استودیو گفت که قرار است جرمی رنر در نقش کلینت بارتون به سریال برگردد و یک شخصیت جدید به نام کیت بیشاپ هم در سریال حضور داشته باشد. شخصیتی که هنوز بازیگرش انتخاب نشده است. ما قبلا هم شخصیت هاوک آی را در فیلم‌های دیگر دیده‌ایم. او در فیلم Thor (ثور) حضوری کوتاه داشت و در اتفاقات فیلم Avengers (اونجرز) نقش  پررنگی ایفا کرد.

جاناتان ایگلا

در فیلم‌ های Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) هم حضور پررنگی از Hawkeye دیدیم. در نهایت با یک هاوک آی متفاوت در Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) روبرو شدیم و حالا در سریال Hawkeye هم قرار است حوادثی که پیرامون این شخصیت وجود دارد در دوره پس از Avengers: Endgame نمایش داده شود.

احتمالا باید پاییز ۲۰۲۱ منتظر پخش این سریال از سرویس استریم جدید دیزنی پلاس باشیم. سریالی که قرار است روی ماجراجویی های جدید کلینت بارتون تمرکز کند. در این سریال کلینت بارتون با کیت بیشاپ آشنا می‌شود و باید به او آموزش بدهد.

به جز سریال Hawkeye سریال های دیگری مثل سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال WandaVision (وانداویژن)، سریال Loki (لوکی) و انیمیشن What If? هم دارند برای سرویس استریم دیزنی پلاس آماده می‌شوند و قرار است بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشند. البته مارول استودیو اخیرا خبر ساخت سریال های دیگری را هم برای سرویس استریم Disney Plus  داده، مثلا سریال Ms. Marvel (خانم مارول)، سریال She Hulk (شی هالک) و سریال Moon Knight (شوالیه ماه).

خود سرویس استریم دیزنی پلاس قرار است کارش را از ۲۱ آبان ۹۸ (۱۲ نوامبر ۲۰۱۹) شروع کند.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *