ماجرای نویسنده کتاب های هری پاتر و ویروس کرونا

پنج‌شنبه 21 فروردین , 1399

نویسنده کتاب های هری پاتر یعنی جی کی رولینگ می‌گوید که علایم و نشانه های بیماری کرونا را داشته و حالا با یک تکنیک تنفسی حالش بهتر شده است. بیایید ببینیم او چطور از پس مشکلات تنفسی برآمده است.

جی کی رولینگ نویسنده کتاب های هری پاتر طی روزهای گذشته با علائم ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده است. البته او اصلا برای تست کرونا به سراغ مراکز درمانی نرفته ولی آنطور که خودش می‌گوید تمام علائم را داشته است. بیایید ببینیم این حال و روز کرونایی برای او چطور گذشته است.

ابتلای نویسنده کتاب های هری پاتر به ویروس کرونا

آنطور که جی کی رولینگ می‌گوید او تمام علائم کرونا را داشته است. ولی به خاطرش اصلا به سراغ دکتر نرفته و خودش برای حال خودش فکری کرده است. مشکلات تنفسی شدید به مدت دو هفته روی زندگی رولینگ سایه انداخته بود که به پیشنهاد همسرش یک پزشک از بیمارستان کوئین در انگلیس او متوسل به یک تکنیک تنفسی متفاوت برای رساندن هوا به بخش‌های مختلف ریه‌اش می‌شود. همین روش به او کمک می‌کند که بیماری را شکست بدهد. البته اگر واقعا بیماری‌ای در کار بوده باشد!

بعد از این اتفاقات رولینگ خبر سلامتی‌اش را در حساب کاربری توییترش به طرفدارانش داد و پیام‌های زیادی از آن‌ها گرفت. ای. ال. جیمز نویسنده یکی از کسانی بود که به او بابت شکست این بیماری تبریک گفت و رولینگ هم به خاطر این تبریک‌ها از همه تشکر کرد ضمن اینکه تکنیک تنفسی مورد نظر را هم به همه پیشنهاد داد.

نویسنده کتاب های هری پاتر به ویروس کرونا مبتلا شد

طبق گفته نویسنده کتاب های هری پاتر این یک روش بدون عارضه جانبی و رایگان است که می‌تواند وضعیت بیماران را بهتر کند. عقیده رولینگ در مورد فشار زیاد رسانه‌های اجتماعی برای آموزش مهارت‌های جدید طی قرنطینه هم جالب است. او موافق این فشار‌ها نیست و به نظرش مردم خودشان برای پشت سر گذاشتن این روزها نگرانی‌ها و استرس‌های زیادی را تحمل می‌کنند. گوشه‌ای از نصیحت‌های این نویسنده را بخوانید:

اگر شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که مرتب به مردم گیر می‌دهید، به‌خاطر کسب نکردن مهارت‌های جدید آن‌ها را سرزنش می‌کنید یا در این روزهای قرنطینه، دیگران را افرادی بدبخت و بازنده می‌نامید، بهتر است این رفتارتان را ترک کنید. مردم گرفتاری‌های خیلی زیادی دارند که شما در جریانش نیستید.

جی کی رولینک کسی است که قبلا بارها در مورد افسردگی‌اش (پیش از شهرت) و دوران سخت زندگی‌اش صحبت کرده است. او به عنوان یک مادر تنهای جویای کار سختی‌های زیادی تجربه کرده است و حال نظرش این است:

سرزنش کردن مردم به خاطر یاد نگرفتن مهارت‌ها و کارهای جدید در این دوران یا تنبل و بی‌انگیزه خطاب کردن‌شان اصلا کار جالبی نیست. این کار فقط آن‌ها را شرمنده می‌کند.

ما باید یاد بگیریم جور زندگی کنیم که به ما احساس بهتری بدهد. باید حس خوب زندگی را در خودمان تقویت کنیم تا این شکلی بتوانیم بر مشکلات روحی‌مان پیروز شویم. نه اینکه به خاطر ابرانسانی همه کاره نبودن خودمان را سرزنش کنیم.

اگر شما هم مثل ما از اینکه آخرش نفهمیدید تکنیک تنفسی جی کی رولینگ چه بوده و حالا شاکی هستید بهتر است بروید یقه منبع خبر را بگیرید. شاید بشود در جاهای دیگر سر از کار این نویسنده خوش ذوق و مهربان درآورد. به هر حال اگر شما چیزی دستگیرتان شد به ما در بخش نظرات ایستگاه نرد بگویید تا اگر کرونا گرفتیم آن را با یک تکنیک تنفسی خوب ضربه فنی کنیم!

منبع:  www.news.sky.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *