نیل دراکمن در کارگردانی سریال The Last of Us هم نقش دارد

نیل دراکمن در کارگردانی سریال The Last of Us هم نقش دارد

وب سایت انجمن کارگردانان کانادا، نیل دراکمن رئیس استودیو ناتی ‌داگ را به عنوان یکی از پنج کارگردان فصل اول سریال The Last of Us معرفی کرد.  قسمت آزمایشی این مجموعه توسط کانتمیر بالاگوف کارگردانی شده، که ماه گذشته خبر پایان فیلمبرداری این قسمت را با انتشار عکسی در اینستاگرام اعلام کرد.

پدرو پاسکال (جوئل)، بلا رمزی (الی)، گابریل لونا (تامی)، آنا تورو، مرل دندریج، نیکو پارکر، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند. بازی  “The Last of Us” در سال ۲۰۱۳ توسط استودیوی ناتی داگ ساخته شد، این بازی یک عنوان ترسناک درسبک اکشن – بقا است که تاکنون بیش از ۱۷ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است و داستان دو بازمانده به نام‌های جوئل و الی در دنیای آخر الزمانی و بی‌رحم روایت می‌کند.

بیست سال پس از اینکه شیوع بیماری همه‌گیر و عفونی بشریت را نابود می‌کند، جوئل و الی دو بازمانده هستند که به طور اتفاقی با هم هم‌سفر می‌شوند و برای زنده ماندن مجبور به گرفتن تصمیماتی سختی می‌شوند که برای همیشه زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد. متن  سریال “The Last of Us” توسط خالق مجموعه تحسین شده “چرنوبیل“، کریگ مازن و نویسنده اصلی بازی، نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال اقتباسی از وقایع بازی اول است.

علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ از دیگر کارگردانان این سریال هستند. کریگ مازن، کارولین استراوس ، رئیس استودیوی ناتی داگ، ایوان ولز، اسد قزلباس و کارتر سوان از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. این سریال به صورت مشترک توسط استودیوی تلویزیونی سونی و کمپانی پلی‌استیشن پروداکشنز تولید خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *