ویل پولتر دیگر در سریال The Lord of the Rings حضور نخواهد داشت

یکشنبه 24 آذر , 1398

شهریورماه امسال گفته شد که ویل پولتر بازیگر ۲۶ ساله فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ) قرار است در یکی از نقش‌های اصلی سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) بازی کند. حالا اخبار می‌گویند که او از نقشش در این سریال فانتزی انصراف داده است و دیگر قرار نیست در The Lord of the Rings حضور داشته باشد. ویل پلوتر بازیگری است که به جز بازی در سه قسمت از فیلم The Maze Runner در آثاری چون فیلم The Revenant  (از گور برخاسته)، فیلم War Machine (ماشین جنگ)، فیلم Detroit  (دیترویت)، فیلم The Little Stranger و فیلم Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندراسنچ) حضور داشته است. امسال هم او را در فیلم Midsommar (میدسامر) دیدیم.

The Lord of the Rings

ورایتی با استناد بر منابع نزدیکش دلیل انصراف این بازیگر را تداخل کاری عنوان کرده و حالا شبکه آمازون هم این سریال دارد برای خودش ساخته می‌شود به دنبال یک جایگزین برای نقش ویل پولتر است. از اینکه ویل پولتر قرار بوده چه نقشی در سریال ارباب حلقه‌ ها بازی کند اطلاعات چندانی در دست نیست و تنها چیزی که گفته‌اند این است که او قرار بوده نقش شخصیتی به نام بلدور را بازی کند.

رفتن ویل پولتر می‌تواند خیلی‌ها را نگران کند. برای همین خوب است بدانید که بازیگران جدید هم به جمع بازیگران سریال ارباب حلقه ها پیوسته‌اند. مثلا مارکلا کاونا برای نقش تیرا، جوزف ماورل برای نقش اورن (Oren)، مکس بالدری و اما هوروت که هر کدام سوابق بازیگری خوبی دارند.

آخرین خبرها از سریال The Lord of the Rings حکایت از تمدید شدن این سریال برای فصل دوم دارد و مراحل ساختش هم قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند شروع شود. شورانرهای این سریال جان دی. پین و پاتریک مک کی هستند. آن‌ها به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی هم در The Lord of the Rings حضور دارند. کارگردان The Lord of the Rings هم خوان آنتونیو بایونا است. او کسی است که قبلا فیلم  Jurassic World: Fallen Kingdom ( دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را کارگردانی کرده و حالا قرار است دو قسمت اول این سریال را کارگردانی کند.

همانطور که گفتیم این سریال دارد برای پخش از شبکه آمازون ساخته می‌شود و برنامه‌ریزی کرده‌اند که در سال ۲۰۲۱ از این شبکه پخش شود.

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *