پایان کار فیلم Thor: Ragnarok در شبکه نتفلیکس در آذرماه

چهارشنبه 1 آبان , 1398

در اردیبهشت ماه گذشته فیلم Thor: Ragnarok به جمع برنامه‌های شبکه نتفلیکس اضافه شد. فیلمی که آبان ماه سال ۹۶ اکران شد و نه تنها نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرد، بلکه بیش از ۸۵۳.۹ میلیون دلار هم در سراسر جهان فروش داشت. این فیلم که سومین قسمت از سری فیلم های Thor است قرار است در آذرماه پس از نزدیک به ۱۸ ماه حضور در شبکه نتفلیکس آن را ترک کند. دلیل این امر هم این است که شبکه دیزنی پلاس کارش را شروع کرده است و دیگر هیچ یک از محصولات والت دیزنی حق پخش شدن از سرویس استریم های دیگر را ندارند. حتی محصولات لوکاس فیلم و مارول! به این ترتیب فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ اکران شدند و متعلق به والت دیزنی هستند را در نتفلیکس نخواهیم دید. برنامه‌های فعلی هم در انتظار پایان قراردادشان هستند.

Thor: Ragnarok

پس آخرین فرصت کاربران شبکه Netflix برای تماشای ثور: راگناروک ۱۴ آذر یا ۵ دسامبر است. از فردای این روز دیگر ثور را در نتفلیکس نخواهیم داشت. بعد از ثور هم قرار است در سال ۲۰۲۰ انیمیشن Coco، فیلم Star Wars: The Last Jedi و فیلم Black Panther به همین ترتیبی که گفتیم با نتفلیکس خداحافظی کنند و به سرویس استریم دیزنی پلاس اضافه شوند. لازم به ذکر است که فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) هنوز اکران نشده است. این فیلم قرار است در ۱۴ آبان سال ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۱۹) اکران شود.

سرویس استریم دیزنی لند هم از ماه آینده  در تاریخ ۲۱ آبان (۱۲ نوامبر) کارش را شروع می‌کند و هزینه اشتراک ماهیانه در آن ۶.۹۹ دلار خواهد بود. طرفداران آثار والت دیزنی می‌توانند سریال های اورجینال والت دیزنی را در این شبکه به صورت هفتگی ببینند و از تماشای آن‌ها و دیگر آثار دیزنی در این شبکه لذت ببرند.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *