پروژه فیلم سازی بعدی جیمز وان فیلم Aquaman 2 نیست

جیمز وان

جیمز وان (James Wan) بین قلمروهای وحشت و دنیاهای زیرآبی، طی دهه ‌های گذشته فیلم ساز پرکاری بوده است. اولین تجربه کمیک بوکی او فیلم Aquaman بود که سال گذشته اکران شد. طرفداران زیادی منتظر یک ماجراجویی زیرآبی جدید از او هستند اما علی رغم اینکه ادامه این فیلم به کارگردانی جیمز وان ساخته خواهد شد اما دست کم پروژه بعدی این فیلم ساز استرالیایی نخواهد بود.

در یک مصاحبه با CinemaBlend برای گفتگو پیرامون فیلم ترسناک آنابل به خانه می آید (Annabelle Comes Home) جدیدترین اسپین آف دنیای جادو، از جیمز وان سوال شد که فرجام کمیک DC قبلی او (Aquaman 2) پروژه بعدی او خواهد بود یا خیر. وان صراحتاً گفت خیر اما چند نکته جالب برا بیان کرد. او گفت:

من فکر می کنم بدانم چه فیلمی را قرار هست کارگردانی کنم. ایده هایی دارم که مدتی است در ذهنم هست اما هنوز ازش اطمینان ندارم

فیلم سازی

اینکه وان گفته چند وقت است ایده ای در ذهن دارد جالب است چرا که نام او برای پروژه های زیادی اسم برده شده است. پروژه های مثل سری جدید پیش روی Mortal Kombat که از سری بازی های ویدئویی خواهد بود که به تهیه کنندگی جیمز وان و کارگردانی سایمون مک‌کوید (Simon McQuoid) خواهد بود.

پروژه های قابل توجه دیگری که در حال توسعه است می توان به فیلمی که اقتباسی از رمان کلاسیک The Tommyknockers از استفن کینگ (Stephen King) است اشاره کرد قرار است جیمز وان آن را تهیه کرده و یا حتی کارگردانی کند.

Aquaman بزرگترین موفقیت برای فیلم های دی سی بود که رکرود فروش را در اکران جهانی زد.

منبع: www.comingsoon.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *