پلنگ سیاه و عبور از مرز ۱ میلیارد دلار

پلنگ سیاه به زودی وارد کلاب فیلم های میلیارد دلاری میشود.
شخصیت بلک پنتر یا همان پلنگ سیاه در فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی معرفی شد. تقریبا یکسال بعد مارول اعلام کردفیلم سولو این شخصیت ساخته خواهد شد. در ابتدا دیدگاه های ضد و نقیض بین طرفداران راجب این فیلم وجود داشت. از جمله اینکه شخصیت های زیادی در دنیای مارول هستند که میتوانند فیلم سولو داشته باشند. و شاید آنها از پلنگ سیاه حق بیشتری برای داشتن فیلم سولو داشته باشند. شخصیت هایی مانند بیوه سیاه ، هاوکی یا حتی وار ماشین و باکی. اما در نهایت این پلنگ سیاه بود که زودتر از این شخصیت ها فیلمش ساخته شد.

برخی نگاه های منفی اولیه نسبت به فیلم مربوط به قضیه همیشگی رنگ پوست افراد مربوط میشد. پلنگ سیاه اولین شخصیت سیاه پوست مارول بود که در نقش اول یک فیلم ابر قهرمانی فیلمش ساخته میشد. برخی این موضوع را عامل شکست فیلم تلقی میکردند. اما فرمانروای واکاندا ثابت کرد این حریف و حدیث ها تاثیری بر رویش ندارد. کوین فایگی در همان ابتدا چندین بار تاکید کرد که پلنگ سیاه بهترین فیلمی است که استدیو مارول تا به حال ساخته است. پلنگ سیاه هم اکنون با ۹۵۰ میلیون دلار فروش خیره کننده ای داشته و به زودی از مرز ا میلیارد دلار عبور میکند.

اهمیت این موضوع زمانی مشخص میشود که میبینیم تنها ۳۲ فیلم از مرز ۱ میلیارد عبور کرده اند. سهم استدیو مارول ۴ فیلم بوده و پلنگ سیاه پنجیم فیلم میلیاردی این استدیو خواهد بود. مرد آهنی ۳ ، ۲ فیلم انتقامجویان و کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی ، ۴ فیلم دیگر هستند. هم اکنون فروش داخل ایالات متحده این فیلم ۵۳۰ میلیون دلار است. از این حیث این فیلم در رده ۹ جدول پرفروشترین ها قرار میگیرد. هرچند به احتمال قریب به یقین ۲ پله دیگر صعود میکند. و بالاتر از شوالیه تاریکی در رده ۷ این جدول قرار خواهد گرفت. که با این حساب پس از قسمت اول انتقامجویان، به دومین فیلم پر فروش مارول در داخل آمریکا تبدیل خواهد شد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *