پیش بینی فروش ۹۰ میلیون دلاری برای فیلم Black Widow در هفته نخست اکران

یکشنبه 30 خرداد , 1400

فیلم Black Widow فاصله چندانی با تاریخ اکران خود ندارد و اکنون میلیون‌ها طرفدار مارول چشم انتظار آن هستند.

پیش بینی فروش 90 میلیون دلاری برای فیلم Black Widow در هفته نخست اکران

به تازگی برخی از اینسایدرها و متخصصان سینمایی به صحبت درباره این بلاک‌باستر پرداخته و می‌گویند «بیوه سیاه» می‌تواند در هفته نخست اکران چیزی بین ۶۵ تا ۹۰ میلیون دلار از طریق باکس آفیس به دست آورد.

شان رابینز از سایت Box Office Pro می‌گوید جدیدترین بلاک‌باستر مارول این توانایی را دارد که علاوه بر حداقل ۶۵ میلیون دلارِ باکس آفیس داخلی، ۲۲۵ میلیون دلار از در باکس آفیس بین‌المللی کسب کند.

حتی اگر همین رقم کمتر یعنی ۶۵ میلیون را در نظر بگیریم، Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون به موفق‌ترین فیلم باکس آفیس در هفته اول اکران از زمان Star Wars: The Rise of Skywalker (که دسامبر ۲۰۱۹ اکران شد) تبدیل می‌شود.

تا امروز بهترین عملکرد از دسامبر ۲۰۱۹ مربوط به فیلم A Quiet Place Part II می‌شود که هفته اول توانست ۴۷.۵ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی کسب کند. رابینز در آنالیز خود از عملکرد احتمالی بلک ویدو گفت:

این پیش‌بینی تاکنون با ترندهای آنلاین پشتیبانی شده است. صفحه رسمی فیلم Black Widow در یوتیوب حدود ۱۴ میلیون بار بازدید از طریق یکی از تریلرهای اخیر خود دریافت کرده و تریلر اول فیلم هم ۲۹ میلیون بازدید داشته است. توجهاتی که در فضای مجازی می‌بینیم با ترندهای گذشته فیلم‌های سولو مارول مثل «دکتر استرنج»، «ثور: رگناروک» و Ant-Man and the Wasp همخوانی دارد.

با اینکه فروش ۶۵ میلیون دلاری در هفته اول Black Widow‌ را به موفق‌ترین فیلم دوران پاندمی و پس از آن تبدیل می‌کند، اما آن را در میان ضعیف‌ترین فیلم‌های مارول طی چند سال اخیر نیز قرار می‌دهد. کوچک‌ترین اکران‌های مارول به Ant-Man (با ۵۷ میلیون دلار) و Incredible Hulk (با ۵۵ میلیون دلار) بازمی‌گردد.

منبع: comicbook

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *