چه زمانی شورش های جنگ ستارگان رخ می دهد؟

چهارشنبه 7 خرداد , 1399

با پایان یافتن جنگ کلون، طرفداران ممکن است از اینکه در جدول زمانی Star Wars بعدی نمایش داده می شود، تعجب کنند. ما توضیح می دهیم که چرا شورشیان باید در لیست فیلم های مناسب برای تماشا برایتان باشند! هوادارانی که امیدوار هستند که ماجراهای انیمیشنی بیشتری درباره ی جنگ ستارگان در دیزنی + ببینند، ممکن است مجبور باشند اکنون که Clone Wars با پایان فصل ۷ به پایان رسیده است، کمی صبر کنند. با سقوط جمهوری و افزایش امپراطوری، ممکن است برخی از هواداران ممکن است درباره آنچه در آینده برای Ahsoka Tano رخ خواهد داد دچار سردرگمی شوند. خوشبختانه، با اینکه دیزنی پخش دنباله ی سریال انیمیشنی برای پر کردن خلاء باقی مانده از فصل آخر The Clone Wars اعلام نکرده است، دیزنی + در حال حاضر سری انیمیشن دیگری را نیز دارد که به طور مستقیم به برنامه Clone Wars در ارتباط هستند و در عین حال شکافی را که برای وقایع سه گانه ی اصلی رخ داده است پر می کنند.

اطلاعات بیشتر درباره ی انیمیشن جنگ ستارگان دیزنی پلاس

Star Wars Rebels برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ روی Disney XD پخش شد. این داستان گروهی از شورشیان به نام اسپکترز را معرفی می کند که در روزهای قبل از جنگ داخلی کهکشانی ها به عنوان طیف شناخته می شوند. این نمایش چگونگی شکل گیری اتحاد شورشیان را نشان می دهد، قهرمانانی که در سالهای قبل از لوک اسکاولکر در برابر امپراتوری ایستادند، تاتوئین را ترک کردند و جدی که از دستور ۶۶ جان سالم به در بردند. این نمایش همچنین به چند سال انتهایی از جنگ کلون می پردازد، مانند جایی که Ahsoka ، مول و رکس وارد جنگ کلون شدند. و اگر طرفدار سه گانه ی اصلی جنگ ستارگان هستید، تعدادی سریال درباره ی شخصیت های مورد علاقه برای طرفداران سریال وجود دارد.

جنگ ستارگان

یکی از رهبران شورشیان عزرا برجر است، او یتیمی است که در سیاره لوتال تحت اشغال امپریال زندگی می کند. عزرا با تماشاگران و خدمه مبارزان آزادی که در اطراف کهکشان با کشتی خود یعنی Ghost سفر می کنند، مشکلاتی برای امپراتوری ایجاد می کند. آنها فقط یکی از گروه های بسیار پراکنده در سریال هستند که به امپراطوری شیطانی می جنگند. پس از اجرای برنامه با تماشاگران، عزرا توسط این گروه جذب می شود و به زودی متوجه می شود که وی به نیروی حساس است. خوشبختانه، یکی از Specters یک جدی سابق است که تصمیم می گیرد از راه عزرا را آموزش دهد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این سریال ترکیبی عالی ازمهارت های جدی و شورشیان را ارائه می دهد. این سریال انیمیشن در واقع بیشتر از هر فیلم به اسرار نیرو و درگیری بین جدی و سیث می پردازد. این سریال عناصر جادوی واقعی را در جهان جنگ ستارگان و همچنین مفاهیم علمی تخیلی که قبلاً در کهکشان بسیار دور، دیده نشده بود، کشف می کند. داستان شورشیان ۱۴ سال پس از پایان جنگ کلون، که از ۲۲ BBY تا ۱۹ BBY تنظیم شده است، اتفاق می افتد. این نه تنها بدان معنی است که بین این دو نمایش ۱۴ سال فاصله است.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *