مذاکرات نهایی بر سر کارگردانی فیلم Spider-Man 3 با جان واتس

بعد از مشخص شدن توافق والت دیزنی، سونی پیکچرز و مارول استودیو سر ساخت فیلم Spider-Man 3 حالا مذاکرات سر کارگردانی این فیلم با جان واتس شروع شده است. جان واتس فیلم  Spider-Man: Homecoming وSpider-Man: Far From Home را در کارنامه‌اش دارد.

همانطور که در خبر دیروزی از توافق والت دیزنی، سونی پیکچرز و مارول استودیو گفتیم، کارگردان فیلم Spider-Man 3 هنوز به طور رسمی مشخص نشده است. تا اینکه امروز در Deadline خواندیم که سونی پیکچرز و مارول استودیو مذاکرات نهایی خود را با جان واتس شروع کرده‌اند.

جان واتس کارگردان spider-man 3

جان واتس همان کسی است که این دو قسمت اخیر اسپایدرمن (یعنی فیلم Spider-Man: Homecoming  – مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و Spider-Man: Far From Home – مرد عنکبوتی: دور از خانه) را هم کارگردانی کرده است و به نظر می‌آید که بهترین گزینه برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 که هنوز نام مشخصی ندارد خودش باشد. اسپایدرمن ۳ قرار است در ۲۵ تیر ۱۴۰۰ (۱۶ جولای ۲۰۲۱) اکران شود.

نکاتی در خصوص کارگردان احتمالی Spider-man 3

در مورد کارگردانی جان واتس ذکر این نکته گفتنی است که همین دو فیلمی که او کارگردانی کرده در سراسر جهان ۲ میلیارد دلار فروش داشته است که از این مبلغ بیش از ۸۸۰ میلیون دلار رقم فروش Spider-Man: Homecoming و بیش از ۱.۱۳۰ میلیار دلار رقم فروش Spider-Man: Far From Home بوده است. رکورد Spider-Man: Far From Home توانست عنوان اولین فیلم یک میلیاردلاری شخصیت اسپایدرمن و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز را از آن خودش کند.

حالا برای نوشتن فیلمنامه می‌شود چه پیش‌بینی‌هایی کرد؟ به احتمال زیاد چون این تیم، تیم موفقی بوده است کریس مک کنا و اریک سامرز می‌توانند بهترین گزینه برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم مرد عنکبوتی ۳ باشند. در مورد داستان فیلم هم اطلاعات چندانی در دست نیست. فعلا فقط می‌دانیم که تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) قرار است برگردد.

در توافقی که دیزنی و سونی پیکچرز با هم امضا کرده‌اند هم قرار شده ۲۵ درصد از بودجه ساخت فیلم Spider-Man 3 توسط کمپانی والت دیزنی پرداخت شود و همین مقدار هم از سود و درآمد فیلم سهم ببرد.

منبع: deadline.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *