کارگردان فیلم Wolfman مشخص شد

کارگردان فیلم Wolfman مشخص شد

یونیورسال در ابتدا قصد داشت فیلم ترسناک Wolfman را به کارگردانی لی ونل بسازد؛ فیلم‌سازی که مرد نامرئی، محصول سال ۲۰۲۰ را در کارنامه دارد. اما حالا درک سیانفرنس، کارگردان فیلم‌های Blue Valentine و The Place Beyond the Pines جای او را گرفته است. از آن‌جایی که رایان گاسلینگ، ستاره‌ی اصلی فیلم Wolfman سابقه‌ی همکاری عالی با سیانفرنس را دارد، این انتخاب هیجان‌انگیز و مناسب به‌نظر می‌رسد.

رسانه‌ی ددلاین باور دارد که فیلم Wolfman جدید قرار نیست در گذشته جریان داشته باشد و برخلاف فیلم The Wolfman با بازی بنیسیو دل تورو که در سال ۲۰۱۰ اکران شد، اثر سیانفرنس برداشتی مدرن از قصه را ارائه می‌دهد. جیسون بلوم و رایان گاسلینگ به‌عنوان دو تهیه‌کننده‌ی اصلی فیلم Wolfman معرفی شده‌اند. جالب این‌جا است که ایده‌ی اصلی اثر را هم خود گاسلینگ، بازیگر نامزد اسکار به یونیورسال پیکچرز داده است.

 

کارگردان فیلم Wolfman مشخص شد

 

شرکت یونیورسال دیگر علاقه‌ای به ساخت یک جهان هیولامحور مشترک ندارد. زیرا می‌خواهد به انواع‌واقسام فیلم‌سازها و بازیگرهای توانمندی که ایده‌های جالبی برای یکی از فیلم‌های ترسناک متعلق به یونیورسال پیکچرز دارند، فرصتی برای خلق آثار خاص خود بدهد. این استراتژی با فیلم The Invisible Man به موفقیت قابل‌توجه رسید و حالا یونیورسال برای آینده‌ی آثار سینمایی خود در سبک وحشت، هیجان‌زده است. ددلاین گزارش داد که پس از جدایی لی ونل از پروژه، خود گاسلینگ موفق به راضی کردن درک سیانفرنس شد.

او معمولا تمایلی به خلق آثار پرخرج استودیوها ندارد، اما احترام بسیار زیادی برای گاسلینگ قائل است. کارگردانی سریال I Know This Much Is True با بازی مارک رافلو و نویسندگی فیلم Sound of Metal، کارهای اصلی درک سیانفرنس طی چند سال اخیر بوده‌اند. هر دو اثر موفق به کسب نامزدی‌ها و جوایز معروف شدند. همچنین ددلاین اضافه کرد که لی ونل به علت تداخل برنامه‌هایش با برنامه زمان‌بندی تولید فیلم Wolfman، از این پروژه جدا شده است.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *