شرکت مارول مجموعه کمیک Aliens Omnibus را معرفی کرد

چهارشنبه 5 شهریور , 1399

مارول اعلام کرده است که به زودی از شماره اول مجموعه‌ای به نام Aliens Omnibus رونمایی می‌کند که در این مجموعه تعداد زیادی از کمیک‌های قدیمی دنیای بیگانه‌ها قرار دارد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول مجموعه کمیکی Alien Omnibus را معرفی کرد. اگر چه این مجموعه از بیگانه‌ها بزرگ‌تر نیست اما با وجود Omnibus، طرفداران می‌توانند یک سری کتاب کمیک جدید با جلدی چشمگیر به کلکسیون خود اضافه کنند. همچنین گفته شده است این مجموعه چند مجموعه اصلی بیگانه‌ها را نیز شامل می‌شود. مجموعه‌هایی نظیر Aliens از سال ۱۹۸۸، مجموعه Aliens از سال ۱۹۸۹، سری Aliens: Earth war از سال ۱۹۹۰، Genocide از سال ۱۹۹۱ و مجموعه Aliens: Hive از سال ۱۹۹۲ که می‌توان به آن‌ها شاره کرد.

این مجموعه جلد کاملا جدیدی خواهد داشت که هنرمندی به نام گرگ لند آن را طراحی کرده است. علاوه بر این، تصویری از جلد آن نیز منتشر شده است که شما می‌توانید در انتهای این مطلب آن را مشاهده کنید.

تاریخ انتشار دقیق از این مجموعه اعلام نشده است اما آن‌طور که به نظر می‌رسد مجموعه Alien Omnibus اواخر سال میلادی به فروش می‌رسد. خلاصه داستان رسمی‌ این مجموعه به شرح زیر است.

داستان‌های کمیک بوکی کلاسیک که در دنیای نمادین و البته بسیار ترسناک بیگانه‌ها قرار دارد در اولین مجموعه Alien Omnibus جمع آوری خواهد شد. پس از پخش اولین فیلم این مجموعه در سال ۱۹۷۹، بیگانه‌ها کتاب‌های کمیک را تسخیر کردند و چندین کتاب کمیک از این مجموعه نوشته شد. پس از آن بود که نوشتن کتاب‌های دلهره‌آور بیگانه‌ها رونق گرفت و افراد بیش از پیش به آن علاقه مند شدند. در این کتاب‌ها سعی می‌شد علاوه بر حضور افراد کلاسیک، نقاطی که در این فیلم ناشناس مانده بودند نیز مورد بررسی قرار گیرند.

این کلکسیون بی سابقه شامل کتاب‌های زیر است:

قسمت ۱-۶ سری کتاب کمیک Aliens از سال ۱۹۸۸، قسمت ۱-۴ مجموعه Aliens از سال ۱۹۸۹، قسمت ۱-۴ سری کتاب کمیک Aliens: Genocide از سال ۱۹۹۱، قسمت ۱-۴ مجموعه Aliens: Hive از سال ۱۹۹۲، قسمت ۱ کمیک Aliens: Tribes از سال ۱۹۹۲، قست ۱ و ۲ کمیک Aliens: Newt’s Tale از سال ۱۹۹۲، قسمت ۱-۳ سری Alien 3 از سال ۱۹۹۲ و قسمت ۱-۱۲ سری کتاب کمیک Aliens: Space Marines از سال ۱۹۹۲، قسمت ۱ مجموعه Dark Horse Presents Fifth Anniversary از سال ۱۹۹۱ و قسمت ۱۴-۲۷ مجموعه Dark Horse Insider از سال ۱۹۸۲ هم در این کلکسیون وجود دارد.

کتاب کمیک Aliens Omnibus

دیدگاه شما کاربران نرد در این زمینه چیست؟

منبع: superherohype

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *