کوین فایگی و برادران روسو در فصل جدید سریال The Simpsons!

شنبه 4 آبان , 1398

بله درست خواندید: کوین فایگی (رییس مارول استودیو) و برادران روسو (کارگردانان Avengers: Endgame) قرار است در یک قسمت از فصل جدید سریال The Simpsons به عنوان بازیگر و صداپیشه مهمان حضور پیدا کنند! به گفته TVLine کوین فایگی، جو روسو و آنتونی روسو در قسمت Bart and the Bad Guy که قرار است ۴ اسفند ۹۸ (۲۳ فوریه ۲۰۲۰) از شبکه فاکس اکران شود به ترتیب برای نقش یک شخصیت شرور، یک کارگردان و یک تهیه‌کننده صداپیشگی خواهند کرد.

داستان فیلم هم از این قرار است که بارت (همان پسر دردسرساز خوانواده سیمپسون) تصادفا چشمش به یک نسخه اکران نشده از دنباله فیلم Vindicator می‌افتد. Vindicator یک فیلم ابر قهرمانی محبوب است و سازندگان آن در حال نمایش دادن آن برای یک کودک مریض هستند. چون این کودک آرزو داشته فیلم را زودتر از همه ببیند. خلاصه که مشخص است بارت چه در سر دارد: او تهدید می‌کند که اگر سازندگان فیلم به او باج ندهند فیلم را اسپویل می‌کند (اسپویل کردن یعنی فاش کردن وقایع فیلم برای کسانی که هنوز آن را ندیده‌اند.). سازندگان فیلم هم که اینجا صداپیشگی‌شان بر عهده برادران روسو است هر کاری می‌کنند که این اتفاق نیفتد. آن‌ها نه می‌خواهند به بارت باج بدهند نه می‌خواهند اسپویل فیلم در میان مردم منتشر شود. در همین شلوغ بازار است که شاهد آمدن شخصیت بیگانه شرور و منفی Chinnos با صداپیشگی کوین فایگی خواهیم بود.

Avengers: Endgame

این شخصیت ۳۷ چانه دارد و در فیلم Vindicator (همان فیلمی که بارت می‌خواهد آن را اسپویل کند.) ضد قهرمان فیلم است.

ساختن این سریال هم درست مثل فصل‌های قبلی سریال The Simpsons بر عهده مت گرینیگ است. دیگر صداپیشگان این فیلم هم عبارتند از دن کستلانتا در نقش هومر سیمپسون (پدر خانواده)، جولی کاونر در نقش مارج سیمپسون (مادر خانواده)، نانسی کارترایت در نقش بارت (پسر خوانواده) و یاردلی اسمیت در نقش لیزا (دختر خانواده).

پخش این فصل از سریال یک ۳۱مین فصل از انیمیشن The Simpsons می‌شود هم دیگر آغاز شده است. این سریال قرار است بامداد هر دوشنبه از شبکه فاکس پخش بشود و معلوم نیست دیگر قرار است شاهد چه پیش‌بینی‌هایی از آینده در این سریال باشیم!

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *