یک بازی جدید براساس دنیای مارول در دست ساخت

یک بازی جدید براساس دنیای مارول در دست ساخت

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت EnaD Global 7 در جدیدترین گزارش مالی سه‌ماهه‌ی خود تایید کرده است که استودیوی Dimensional Ink Studios مستقر در آستین تگزاس، در حال ساخت یک بازی AAA و MMORPG براساس دنیای مارول است. گفتنی است که استودیوی دیمنشنال اینک سازنده‌ی بازی DC Universe Online است. وظیفه‌ی کارگردانی بازی مارولی جدید این استودیو نیز به جک اِمِت سپرده شده است که در ساخت بازی City of Heroes به‌عنوان طراح و کارگردان خلاق حضور داشت. امت همچنین در حال حاضر هدایت تیم توسعه‌ی DC Universe Online را برعهده دارد.

از بازی جدید براساس دنیای مارول اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. بااین‌حال، EnaD Global 7 در گزارش مالی جدیدش، این بازی را در دسته‌ی پروژه‌های بلندمدت خود قرار داده است و به همین خاطر می‌توان حدس زد که بازی مذکور هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد که حال‌و‌هوا و گیم‌پلی بازی مارولی Dimensional Ink می‌تواند به DC Universe Online این استودیو شباهت داشته باشد که آن هم یک بازی MMORPG و با محوریت ابرقهرمانان و کاراکترهای دنیای DC است.

 

یک بازی جدید براساس دنیای مارول در دست ساخت

 

البته ممکن است بازی استودیوی دیمنشنال اینک تنها اثر AAA چندنفره‌ای نباشد که براساس دنیای مارول در حال ساخت است. چندوقت پیش شایعه شده بود که سونی مشغول ساخت یک بازی مولتی‌پلیر براساس شخصیت‌های دنیای مارول است. درکل اما قرار است بازی‌های مارولی زیادی در ماه‎‌ها و سال‌های آینده به‌دست علاقه‌مندان برسد.

استودیوی اینسامنیاک گیمز در حال حاضر دارد دو بازی Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine را در دست ساخت دارد. از طرفی امی هنیگ، خالق مجموعه بازی محبوب آنچارتد در استودیوی Skydance New Media در حال توسعه‌ی یک بازی جدید تک‌نفره و داستان‌مح.ر براساس دنیای مارول است. تازه بازی نقش‌آفرینی نوبتی Marvel’s Midnight Suns را هم داریم که توسط استودیوی Firaxis Games ساخته می‌شود و ناشر آن ۲K خواهد بود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *