آشکار شدن تصویر گرین لنترن در فیلم Justice League

دوشنبه 27 اردیبهشت , 1400

زک اسنایدر در جریان گفتگوی اخیر خود درباره فیلم Army of the Dead، تصویری از شخصیت گرین لنترن در فیلم لیگ عدالت را در گوشی همراه خود نشان داده است.

آشکار شدن تصویر گرین لنترن در فیلم Justice League

بعد از اینکه اوایل سال ۲۰۲۱ نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت منتشر شد، طرفداران از ایده‌هایی که این کارگردان برای وقایع دنیای سینمایی DC در ذهن داشت مطلع شدند. بسیاری از طرفداران معتقدند که تفاوت‌های کوچک و بزرگی که این نسخه در مقایسه با فیلم جاس ویدون داشت، Zack Snyder’s Justice League را در سطح به مراتب بالاتری نسبت نسخه‌ی نهایی این فیلم قرار می‌دهد. حالا زک اسنایدر به‌تازگی تصویری از شخصیت گرین لنترن در فیلمنامه‌ی مورد نظر خود را به اشتراک گذاشته که بازیگر و کاستوم CGI او را نشان می‌دهد.

آشکار شدن تصویر گرین لنترن در فیلم  Justice League

اسنایدر در جریان گفتگوی اخیر خود راجع به فیلم Army of the Dead تصویری از این شخصیت ابرقهرمانی را روی گوشی همراه خود به طرفداران نشان داده است. گرین لنترن فیلم جاستیس لیگ براساس شخصیت جان استوارت کامیک بوک‌ها طراحی نشده بود. اسنایدر در ابتدا قصد داشته که در فیلم Justice League به‌جای مارشن منهانتر از گرین لنترن استفاده کند اما شرکت وارنر او را مجبور به استفاده از یک شخصیت دیگر کرده است.

همان‌طور که در تصویر نیز دیده می‌شود، تیم سازندگان این فیلم حتی موفق به فیلم‌برداری صحنه‌های این شخصیت با بازی وین تی کار نیز شده بودند. متأسفانه تصویر باکیفیتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و اسنایدر تنها به نشان دادن عکس گرین لنترن از گوشی تلفن همراه خود بسنده کرده است؛ اما طرفداران همچنان از دیدن شخصیت محبوب خود راضی شدند.

منبع:comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *