آغاز تولید فیلم Spider-Man 4 تایید شد

آغاز تولید فیلم Spider-Man 4 تایید شد

بر اساس مصاحبه جدیدی که با مدیران سونی و مارول صورت گرفته، به نظر می‌رسد که پروسه ساخت Spider-Man 4 به همین سرعت آغاز شده و در دستور کار قرار دارد. ایمی پاسکال و کوین فایگی، تهیه‌کنندگان فیلم‌های مرد عنکبوتی، به تازگی اطلاعات بیشتری در مورد ساخت Spider-Man: No Way Home به اشتراک گذاشتند و اعلام کردند که دیزنی/مارول و سونی «به طور فعال شروع به توسعه» داستان بعدی مرد عنکبوتی کردند که ممکن است در نهایت به Spider-Man 4 تبدیل شود.

در مصاحبه‌ی جدید و مفصل با نیویورک تایمز، از پاسکال و فایگی در رابطه با فیلم بعدی مرد عنکبوتی و همچنین اخباری که از همکاری سونی و دیزنی حداقل در ساخت سه فیلم دیگر از مرد عنکبوتی می‌گفت، پرسیده شد. پاسکال در این باره گفت:

ما تهیه کننده هستیم، بنابراین همیشه معتقدیم که در آخر همه چیز درست خواهد شد. من عاشق کار کردن با کوین هستم. یک شراکت عالی با یکدیگر داریم. به همراه تام راثمن که سونی را اداره می‌کند و همچون یک رهبر بزرگ با ایده‌های عالی، نقش مهمی داشته است. امیدوارم این همکاری برای همیشه ادامه داشته باشد.

فایگی اضافه کرد که نه تنها با یکدیگر کار می‌کنند، بلکه «به طور فعال شروع به توسعه کرده‌اند» که داستان مرد عنکبوتی چگونه ادامه پیدا کند. این که آیا همکاری مجدد آنها در رابطه با ساخت Spider-Man 4 است یا یک حضور کوتاه در دیگر فیلم‌های مارول، هنوز مشخص نیست. اما طرفداران خوشحال خواهند شد که بدانند آنها در حال حاضر سخت مشغول کار بر روی گام‌های بعدی پیتر پارکر با بازی تام هالند هستند.

 

آغاز تولید فیلم Spider-Man 4 تایید شد

 

فایگی همچنین اذعان کرد که تصمیم گرفت تا خود این اطلاعات را فاش کند. چرا که دلش نمی‌خواهد موقعیت دیگری مشابه به آن چه پس از اکران Spider-Man: Far From Home اتفاق داد، بار دیگر رخ دهد. موقعیتی که سونی و دیزنی/مارول نزدیک بود هیچ فیلم دیگری از مرد عنکبوتی را با همکاری یکدیگر نسازند.

من و ایمی و دیزنی و سونی داریم در حال صحبت در رابطه با این موضوع هستیم. بله، ما فعالانه شروع به توسعه داستان بعدی کرده‌ایم و من تصمیم گرفتم که به صراحت چنین موضوعی را با شما به اشتراک می‌گذارم. چون نمی‌خواهم طرفداران دچار آسیب‌های روحی جدایی دو شرکت از یکدیگر شوند، همانند اتفاقی که پس از اکران فیلم «دور از خانه» [فیلم قبلی مرد عنکبوتی، در سال ۲۰۱۹] رخ داد. این بار دیگر این بار اتفاق نخواهد افتاد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *