آغاز فیلمبرداری Madame Web در سال جاری

آغاز فیلمبرداری Madame Web در سال جاری

طبق شایعات پخش شده، به نظر می‌رسد پروسه فیلم‌برداری اسپین‌آف مرد عنکبوتی سونی پیکچرز با حضور شخصیت Madame Web ممکن است در سال جاری آغاز شود. به گفته افشاگر چارلز مورفی، سونی پیکچرز در حال برنامه‌ریزی برای شروع فیلمبرداری اسپین‌آف مرد عنکبوتی درباره Madame Web در سال ۲۰۲۲ است. مورفی همچنین مکان احتمالی را به اشتراک گذاشته است، هرچند هنوز تاریخ شروع خاصی وجود ندارد. اولین بار در سال ۱۳۹۸ اعلام شد که سونی فیلم مادام وب را خواهد ساخت و نویسندگان Morbius، مت سازما و بورک شارپلس برای نوشتن فیلمنامه به پروژه پیوستند.

کاساندرا وب، با نام مستعار Madame Web، اولین بار در کمیک بوک مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره ۲۱۰ در سال ۱۹۸۰ که توسط دنی اونیل و جان رومیتا جونیور نوشته شده بود، معرفی شد. کاساندرا جهش‌یافته‌ای است که از قدرت‌های نهان‌بینی و غیب‌گویی بهره می‌برد. اگرچه او از بیماری عصبی عضلانی «میاستنی گراویس» رنج می‌برد که او را نابینا، فلج کرده و به سیستم حفظ حیات پیشرفته‌ای شبیه به تار عنکبوت متصل شد که به همین دلیل مادام وب (تار عنکبوت) خوانده می‌شود.

 

آغاز فیلمبرداری Madame Web در سال جاری

 

با وجود شرایطش، او با استفاده از قدرتش، به حل شدن جرم‌هایی همچون گروگان‌گیری کمک کرد. قدرت‌های وب این قدرت خاص را داشتند که به دیگر افراد منتقل شوند، اما عوارض جانبی مضر آن‌ها نیز انتقال داده می‌شوند. بنابراین او در کمیک‌ها توانست عنوان مادام وب را به افرادی مانند «جولیا کارپنتر» ببخشد که در اصل دومین اسپایدروومن مارول بود. مادام وب در مدیاهای دیگر نیز برای متحد کردن افراد عنکبوتی (Spider-People) از جهان‌های دیگر استفاده شد.

سونی پیکچرز اسپین‌آف‌های مرد عنکبوتی را در سال ۲۰۱۸ با اکران فیلم شخصیت شرور Venom آغاز کرد و فیلم‌های Morbius و Kraven the Hunter را نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد. چندی پیش سونی دو فیلم «Sony/Marvel Universe بدون عنوان» را به برنامه اکران خود در سال ۲۰۲۳ اضافه کرده بود که به ترتیب در تاریخ‌های ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ و ۶ اکتبر ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شوند.

در آن زمان، طرفداران حدس می‌زدند که یکی از آن فیلم‌ها می‌تواند قسمت سوم Venom باشد. با این حال در کنار مادام وب، سونی همچنین در حال ساخت The Sinister Six و فیلم دیگری به کارگردانی اولیویا وایلد است که گفته می‌شود اسپایدروومن در آن نقش آفرینی می‌کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *