مراحل تولید فیلم Spider Man 3 رسما آغاز شد

یکشنبه 27 مهر , 1399

مدیر اجرایی بازاریابی سونی پیکچرز اخیرا اعلام کرده است که مراحل تولید فیلم مورد انتظار Spider Man 3 رسما آغاز شده است و تا دو ماه آینده باید شاهد رونمایی از اولین پیش نمایش آن باشیم.

اغاز تولید spider man 3

طی چند هفته‌ی اخیر اخبار جدیدی از فیلم Spider Man 3 انتشار یافته است. طی روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مراحل فیلمبرداری فیلم Spider Man 3 در نیویورک آغاز شده است و در اولین سکانس‌های این فیلم شاهد حضور مریسا تومی در نقش زن عمو می ، زندیا در نقش میشل جونز و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز هستیم که البته این خبر رسمی نبوده و قابل اعتماد نیستند.

همچنین چندی پیش حضور جیمی فاکس در نقش الکترو در فیلم Spider Man 3 تایید شد. حال در جدید ترین اخبار منتشر شده از فیلم Spider Man، یک مقام ارشد سونی آغاز تولید این فیلم را تایید کرده است.

به نقل از murphy’s multiverse، کامیلا پاچکو، مدیر اجرایی بازاریابی بخش سینمایی سونی در برزیل، اخیرا در یک رویدادی شرکت کرده است و در این رویداد گفته است که مراحل فیلمبرداری Spider Man 3 آغاز شده است و همچنین این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ آماده است. همچنین پاچکو تایید کرده است که در ماه دسامبر قرار است اولین نمایش فیلم منتشر شود و گفته می‌شود از لفظ تیزر تریلر استفاده شده است و محتوای آن کاملا مشخص نیست.

بدون شک تا پایان سال جاری امکان نمایشی از بخش‌های فیلم Spider Man 3 وجود دارد اما از آنجا که کار بر روی جلوه‌های فیلم کمی طولانی است این امکان وجود دارد که شاهد تصاویر از این فیلم نباشیم و فقط داستان و شخصیت‌های فیلم برای ما نمایش داده شود.

تاهم هالند، جیمی فاکس، زندیا، جیکوب باتالون از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در سومین قسمت فیلم اسپایدرمن حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهدع جان واتس خواهد بود.

منبع:cbr

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *