آنجلینا جولی در اولین تصاویر پشت صحنه فیلم The Eternals

اولین تصاویر پشت صحنه فیلم The Eternals بلاخره منتشر شدند و در آن‌ها آنجلینا جولی دیده می‌شود در حالیکه موهایش بلوند است و یک لباس بلند سفید پوشیده است. همانطور که پیشتر هم گفته شد The Eternals در مراحل اولیه فیلم‌برداری به سر می‌برد و آنجلینا جولی هم قرار است در این فیلم نقش تینا را بازی کند. این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا ساخته می‌شود و خیلی سخت بشود اطلاعاتی از آن به دست آورد!

این عکس‌ها را هم Mail Online از پشت صحنه منتشر کرده است و در آن می‌بینیم که آنجلینا جولی وارد آب می‌شود. در یک تصویر دیگر انگار مراسمی در جریان است. شما در عکس‌ها می‌توانید جما چان (بازیگر نقش سرسی) و بری کیوگن (بازیگر نقش درویگ) را هم ببینید. البته تصاویر خیلی واضح نیستند. ولی می‌شود به انتشار تصاویر بیشتر از پشت صحنه The Eternals امیدوار بود. این هم تصاویری که حرفش را زدیم:

در این فیلم ریچاد مدن در نقش ایکاریس، کمیل ناجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت) ظاهر شده‌اند. گویا قرار است بازیگران دیگری هم به این پروژه اضافه بشوند که نقش‌های منفی و شرور فیلم را برعهده بگیرند. کارگردانی این فیلم هم بر عهده کلوئی ژائو (کارگردان فیلم The Rider) است.

فیلم The Eternals قرار است در تاریخ ۱۶ آبان سال ۱۳۹۹ (یعنی ۶ نوامبر ۲۰۲۰) اکران شود.

نظر شما در مورد این پشت صحنه‌ها چیست؟ به نظرتان آنجلینا جولی چگونه در این نقش ظاهر می‌شود؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *